Minimobil i finkan?

• Thread starter Thread starter JoS
  • Start date Start date

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Enligt Polisen använder buset minimobiler stora som tändsticksaskar i fängelset.

Citerat från Aftonh*ran:
30 telefoner har beställts direkt från Thailand. De är inte större än en tändsticksask, vilket gör dem väldigt lätta att gömma.
- Vi misstänker att importen går genom ett företag i Uppsala. De handlas för 1000 kronor styck och säljs vidare för 4000 inne på fängelset.

Var köper man dom? :tungan Är dom något att ha över huvudtaget?

OBS. Jag hade inte tänkt sälja dom till någon intagen. :hihi

Edit: Tack Pellert! :tummenupp

Bifogat

• NYHETER-05s12-mini-95_368.jpg
    NYHETER-05s12-mini-95_368.jpg
    9.8 KB · Visningar: 149
Last edited:
Är det verkligen ingen här som vet var man köper en sådan mobil eller vad det är för märke? :va

Det skulle vara intressant att få klämma på en sådan för att se om dom är praktiska att använda trots dom små måtten dom har. Jag är faktiskt inte intresserad av en stooor skärm med massor av färger och kamera som nästan alla nya telefoner har. Jag vill ha en liten telefon man mer eller mindre bara kan ringa med... Ju mindre desto bättre.

Mindre mobiler än dom på bilden får man ju leta (mera) efter! :yoparty

JoS skrev:
Är det verkligen ingen här som vet var man köper en sådan mobil eller vad det är för märke? :va

Det skulle vara intressant att få klämma på en sådan för att se om dom är praktiska att använda trots dom små måtten dom har. Jag är faktiskt inte intresserad av en stooor skärm med massor av färger och kamera som nästan alla nya telefoner har. Jag vill ha en liten telefon man mer eller mindre bara kan ringa med... Ju mindre desto bättre.

Mindre mobiler än dom på bilden får man ju leta (mera) efter! :yoparty

Här.
http://www.affordablephones.net/ProductDetail.asp?ID=971

eller här.

http://www.panasonic.se/servlet/PB/menu/1009098/index.html

Back