Tänkte höra om någon i Stockholmstrakten är intresserad av ett minigruppköp från Louis i Tyskland? De har sommarrea till slutet av månaden med myckte bra erbjudanden. Fraktkostnaden är den samma upp till 50 kg, och själv kommer jag kanske upp i 5-10 kg, så jag har plats för lite mer grejer om nån är intresserad av att dela på frakten som är på 210 spänn.
Själv tänkte jag bl.a köpa på mig en tunnare sommarjacka för 235 kr, plus en tankväska från Held för 280 kr. Här hemma kostar den ca 1500 kr. Det finns annars tankväskor från 47 kronor hos Loius.
Nån i Stockholmstrakten som är intresserad? Övriga landet funkar också, men då tillkommer svenskt porto. Beställningen måste göras senast söndagen den 31 juli.
Själv tänkte jag bl.a köpa på mig en tunnare sommarjacka för 235 kr, plus en tankväska från Held för 280 kr. Här hemma kostar den ca 1500 kr. Det finns annars tankväskor från 47 kronor hos Loius.
Nån i Stockholmstrakten som är intresserad? Övriga landet funkar också, men då tillkommer svenskt porto. Beställningen måste göras senast söndagen den 31 juli.