Minicrossbana i Västmanland?

pg99

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2004
Hoj
CBR 900RR
Tjaba!
Är det nån som vet om det finns någon bra bana eller ställe att åka på?
Bor själv i Sala så fram med tipps på banor

finns ju typ bara isätra...
men har du barn som vill lära sig så ska det finnas en bana i heby vid torvmossen..är ägarna själva (Eriksson ) som byggt den... har aldrig varit där själv men Magnus Eriksson jobbar på karlströms motor i sala..
har inte ungarna kört nån gång så rekommenderas plan mark att öva på..

Nej fan jag ska ju köra själv,aja får väll hålla utkik tills man hittar nåt

Vid Isätra finns det bana för "mini" hojar. Är crosskolan som har kört/kör på den. Fungerar även för fiddy/pitbikes. Vi brukar köra där.

Banan som vi byggt ute vid mossen (jag jobbar och kör tillsammans med Magnus Eriksson) är väl kanske mer lämpad för just fiddy hojar då det var det vi har byggt den till. Om det ska bli någon "allmän" körning på den banan kan jag inte svara på, vi har funderat på det. Men PM'a mig för mer info om just det.

Naturligtvis är bara kul om vi är flera som kör tillsammans, det är inte det. Men vi måste lägga upp lite för hur och när man kan komma och gasa på banan. Det låter ju trots allt en del :)

Men PM'a som sagt var så ska vi fixa till nått...

ZpiX skrev:
2510274 Vid Isätra finns det bana för "mini" hojar. Är crosskolan som har kört/kör på den. Fungerar även för fiddy/pitbikes. Vi brukar köra där.

Banan som vi byggt ute vid mossen (jag jobbar och kör tillsammans med Magnus Eriksson) är väl kanske mer lämpad för just fiddy hojar då det var det vi har byggt den till. Om det ska bli någon "allmän" körning på den banan kan jag inte svara på, vi har funderat på det. Men PM'a mig för mer info om just det.

Naturligtvis är bara kul om vi är flera som kör tillsammans, det är inte det. Men vi måste lägga upp lite för hur och när man kan komma och gasa på banan. Det låter ju trots allt en del :)

Men PM'a som sagt var så ska vi fixa till nått...

det blir nog ett gäng som vill köra lite vinter enduro...alt. hyra nån hall och motarda lite...
kanske go cart-hallen i hede mora..
vet i allafall att dessa herrar har snackat om det..: Per gustafsson.. Mattias wikström... jackdaniels här på forumet...blir nog fler...

sx-pojken skrev:
2582859 det blir nog ett gäng som vill köra lite vinter enduro...alt. hyra nån hall och motarda lite...
kanske go cart-hallen i hede mora..
vet i allafall att dessa herrar har snackat om det..: Per gustafsson.. Mattias wikström... jackdaniels här på forumet...blir nog fler...

Absolut, jag är lätt med på lite bus :yoparty , både på inomhus och utomhusbanor i vinter...

MVH

JackDaniels skrev:
2583164 Absolut, jag är lätt med på lite bus :yoparty , både på inomhus och utomhusbanor i vinter...

MVH

bra gubben...
när jag fått hem min så ska vi motarda lite på nån inomhus go cart-bana....
verkar ju finnas gott om folk både i sala och v-ås som kör fiddys...
e ju en hel månad kvar tills min leksak kommer hem...

Back