Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ZpiX skrev:2510274Vid Isätra finns det bana för "mini" hojar. Är crosskolan som har kört/kör på den. Fungerar även för fiddy/pitbikes. Vi brukar köra där.
Banan som vi byggt ute vid mossen (jag jobbar och kör tillsammans med Magnus Eriksson) är väl kanske mer lämpad för just fiddy hojar då det var det vi har byggt den till. Om det ska bli någon "allmän" körning på den banan kan jag inte svara på, vi har funderat på det. Men PM'a mig för mer info om just det.
Naturligtvis är bara kul om vi är flera som kör tillsammans, det är inte det. Men vi måste lägga upp lite för hur och när man kan komma och gasa på banan. Det låter ju trots allt en del![]()
Men PM'a som sagt var så ska vi fixa till nått...
sx-pojken skrev:2582859det blir nog ett gäng som vill köra lite vinter enduro...alt. hyra nån hall och motarda lite...
kanske go cart-hallen i hede mora..
vet i allafall att dessa herrar har snackat om det..: Per gustafsson.. Mattias wikström... jackdaniels här på forumet...blir nog fler...
JackDaniels skrev:2583164Absolut, jag är lätt med på lite bus, både på inomhus och utomhusbanor i vinter...
MVH
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra