Miniblinkers

Honda ns125r2

2-takt luktar gött !!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda NS125 R2
jag fick hem mina nya mörktonade miniblinkers men när jag kikade på förpackningen stog det att de var ej godkända för gatubruk .. är detta pga färgen eller storleken ??

Honda ns125r2 skrev:
jag fick hem mina nya mörktonade miniblinkers men när jag kikade på förpackningen stog det att de var ej godkända för gatubruk .. är detta pga färgen eller storleken ??

får ej vara rökfärgade!!!!!

kolla så att de är E-märkta före du köper, själv köpte jag nya blinkare från lelles och de var skitsmå (storleken är inte så noga på blinkare som på allt annat) :tummenupp

kawa69 skrev:
kolla så att de är E-märkta före du köper, själv köpte jag nya blinkare från lelles och de var skitsmå (storleken är inte så noga på blinkare som på allt annat) :tummenupp

Dom jag köpte var ochså från lelles !! Men om dom inte får vara rökiga är det ju vara att köpa nytt glas och lampor till besikltningen ju !! :cool:

kawa69 skrev:

Var de du köpte på Lelles E-märkta. Är själv på väg och ska sätta dit miniblinkers och vill slippa byta vid besiktningen även om de inte är så noga så om det går att få tag på rätt grejer från början så slipper man chansa!

De jag köpte var e-märkta.
iofs var det med oranga glas, men de är små som bara fan (och godkännda för att monteras bakåt).
Har för mig att de hette "Hallman" eller ngt liknande.
Pris 629:- (om de är svarta, kromade ca 50:- dyrare).

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti