Miniblinkers

_Nille_

Eh? :F
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM Duke II
Hej. Jag har nu beställt ett par nya miniblinkers till Mcn ( honda nsr ) då dom andra inte var likadana :S den ena var mkt längre än den andra :P haha.. jaja, till frågan: Vet nån vart man kan få tag i motstånd till Miniblinkers och vad motståndet ska ligga på? Vill nämligen inte att d ska blinka 3 ggr så fort som normalt :P

/ Nicklas

_Nille_ skrev:
2143280 Hej. Jag har nu beställt ett par nya miniblinkers till Mcn ( honda nsr ) då dom andra inte var likadana :S den ena var mkt längre än den andra :P haha.. jaja, till frågan: Vet nån vart man kan få tag i motstånd till Miniblinkers och vad motståndet ska ligga på? Vill nämligen inte att d ska blinka 3 ggr så fort som normalt :P

/ Nicklas

lite discostyling är väll bara nice :yoparty

har själv en NSR och har haft samma problem som dej, orkade inte hålla på o labba med motstånd m.m så jag plockade hela innerhållet från orginal blinkererna och satte in det i miniblinkersna

_Nille_ skrev:
2143280 Hej. Jag har nu beställt ett par nya miniblinkers till Mcn ( honda nsr ) då dom andra inte var likadana :S den ena var mkt längre än den andra :P haha.. jaja, till frågan: Vet nån vart man kan få tag i motstånd till Miniblinkers och vad motståndet ska ligga på? Vill nämligen inte att d ska blinka 3 ggr så fort som normalt :P

/ Nicklas
Vad är nya blinkersena på för watt och vad är dom gammla på så kan jag säga vilka du ska ha sen går du till class ohlson eller något och köper det.

Nyheter
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...