Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Enforce skrev:2667009Tja!
Någon som vet vart man kan köpa miniblinkers och skylthållare till honda cb 1300?, vill rensa bort orginalstänkan samt byta orginalblikers.
En annan frågan.. Någon som har tips på en schysst/snygg/grym slipon till hojjen![]()
God jul![]()
Maggy skrev:2667133Finns bara en typ av miniblink som är bra, snygga OCH godkända.
Kellermann
Dyra... ja...
Satte Micro 1000 LED White Chrome på min GSX.
http://mortling.mine.nu/gsx/kellermann
stbi00 skrev:2667205Finns en massa olika miniblikers med den där gummileden som är godkända.
Jag köpte 4 st från Ebay i England och fick ge 350 spän med frakt helt nya i kartong.
Mitt råd kolla runt på Ebay i England, där kan du hitta en heldel miniblikers
//Stefan
Jörgen Karlsson skrev:2667218Har du hittat några snygga miniblinkers med LED, gummiled och blinkershus i metall?
Jag är övertygad om att det borde finnas. Men efter ett tags letande gav jag upp och köpte Kellerman förra året. Så nu behöver jag ju inga nya. Vore säkert roligt för andra att veta dock, ty Kellerman är inte billiga som sagt. Är dock de första miniblinkers som jag är nöjd med.
Mvh
J
stbi00 skrev:2668138Jag köpte av den här killen och han har en webbshop också. Jag fick hem mina blikers på 4 dagar från england utan problem.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI....Sell_LogicX&refwidgettype=cross_promot_widget
Här kommer hans hemsida.
http://www.jesterstrickbits.co.uk/
//Stefan
Jörgen Karlsson skrev:2668159Hej!
Jo de där har jag sett men de är ju av plast även om de har gummiled. Dessutom är de gummiledade ej av led-TYP. Sådana har jag tyvärr skakat sönder både glas och lampor på med HD:n.
Andra DIOD-blinkers som jag havererat 3 st av innan jag bytte är dessa:http://mcvaruhuset.jetshop.se/pub_images/large/15-941_175.jpg
595:- st. De tål ej heller vibrationer...
Dessa hade jag sönder 4 st av innan jag tröttnade:
http://www.mc-boden.se/butiken/images/storminiblinkers.jpg
De har LED och hus i metall men ingen gummiled. Går rakt av i armarna samt släpper även glas.
Kellerman är de första utöver originalblinkers som har överlevt på min hoj. Peppar peppar.![]()
Tror att någon gummi-offroadblinkers säkert skulle hålla på HD:n med de är ju full size och inte så snygga som kellerman.
Jag tycker också att man ska köpa så billigt man kan nöja sig med, men i mitt fall har det endast varit ett märe på miniblinkers som platsat. Dessutom är de snygga tycker jag.
På en annan hoj med mindre vibrationer hade jag säkert kunnat nöja mig med enklare.
Mvh
J
stbi00 skrev:2668166Jag hållermed att kellerman är snygga. Jag missade att det var led som du var ute efter. Jag kör ju en naken hoj och den har ju iocjförsig minder vibrationer. Jag har kört med samma som du haft (http://mcvaruhuset.jetshop.se/pub_images/large/15-941_175.jpg) på min tidigare hoj och dom höll i 3 år sen sålde jag hojjen och köpte en ny. Fan det är trist nar sakerna inte håller som dom ska.
//Stefan
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |