Mini-regskylt

crasypete

Pete82
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
gpz 900 fighter
tja har en liten fråga som jag tänkte att någon kanske skulle kunna hjälpa mig med..??? jag behöver en mini reg skylt var kan man hitta en billig sådan?? Tack på förhand

crasypete skrev:
tja har en liten fråga som jag tänkte att någon kanske skulle kunna hjälpa mig med..??? jag behöver en mini reg skylt var kan man hitta en billig sådan?? Tack på förhand

Miniskylt är ghäy, störst skylt winner, direkct!. Pungt.

Art Invest

Köpte nyss en skitproffsig skylt från Art Invest.

Pris 390 :-

Art Invest HB
Sävstigen 1
442 35 KUNGÄLV
Tel 0303-230638 fax 0303 - 10038
artinvest@telia.com

Lättast att bara maila en beställning.

läste förut i en tråd där d fanns en skylthållare som man kunde fälla upp ... har sökt men har inte hittat tråden igen :död någon som vet vilken hemsida d var :va :Bugar

jag kan fixa en till dig för 200 kr...har en sådan på min hoj tycker den är riktigt fin

yzfjohan skrev:
jag kan fixa en till dig för 200 kr...har en sådan på min hoj tycker den är riktigt fin

en miniskylt till crasypete lr en uppfälbar skylthållare till mig :va :hihi

crasypete skrev:

Smidigast är nog om du åker till någon på din ort som gör reklamskylar eller
något liknande. Själv gjorde jag så och fick en miniskylt förr 50 spänn.
Dessutom så blev den mycket bättre än många andras som säljer på nätet för allt mellan 150:- till 300:- , och jag slapp vänta

Jag håller på Art invests stansade aluminiumskylt. Om du vill ha en plastskylt så kan du ju lika gärna ta en gammal isskrapa och skriva dit nuffrorna. :)

vv skyltar är väl bara lagliga eller? man kan ju köra utan skyllt lika väl för det är samma böter på att ha en liten som att inte ha nån alls jue..har jag hört iallfall

glowneon skrev:
vv skyltar är väl bara lagliga eller? man kan ju köra utan skyllt lika väl för det är samma böter på att ha en liten som att inte ha nån alls jue..har jag hört iallfall

jo men d är litte diskrettare att ha en skylt där :tummenupp .. sedan så finns de poliser som inte ser någon större skillnad på en vanlig skylt och en mini ... finns även vissa som tror att de är laggligt med att köra med skylten i hjulhuset, härliga killar d :hihi

The Nameless skrev:
jo men d är litte diskrettare att ha en skylt där :tummenupp .. sedan så finns de poliser som inte ser någon större skillnad på en vanlig skylt och en mini ... finns även vissa som tror att de är laggligt med att köra med skylten i hjulhuset, härliga killar d :hihi

hehe jo det stämmer jue :)

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...