crasypete
Pete82
tja har en liten fråga som jag tänkte att någon kanske skulle kunna hjälpa mig med..??? jag behöver en mini reg skylt var kan man hitta en billig sådan?? Tack på förhand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
BMWM3 skrev:
crasypete skrev:tja har en liten fråga som jag tänkte att någon kanske skulle kunna hjälpa mig med..??? jag behöver en mini reg skylt var kan man hitta en billig sådan?? Tack på förhand
Se på tyskarnas skyltar, jätte storaPejo skrev:Miniskylt är ghäy, störst skylt winner, direkct!. Pungt.
Fazer skrev:Se på tyskarnas skyltar, jätte stora![]()
yzfjohan skrev:jag kan fixa en till dig för 200 kr...har en sådan på min hoj tycker den är riktigt fin
Pr0bz skrev:lagligt med en 13*10cm skylt ? :S
crasypete skrev:tja har en liten fråga som jag tänkte att någon kanske skulle kunna hjälpa mig med..??? jag behöver en mini reg skylt var kan man hitta en billig sådan?? Tack på förhand
glowneon skrev:vv skyltar är väl bara lagliga eller? man kan ju köra utan skyllt lika väl för det är samma böter på att ha en liten som att inte ha nån alls jue..har jag hört iallfall
The Nameless skrev:jo men d är litte diskrettare att ha en skylt där.. sedan så finns de poliser som inte ser någon större skillnad på en vanlig skylt och en mini ... finns även vissa som tror att de är laggligt med att köra med skylten i hjulhuset, härliga killar d
![]()
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!