mini moto pics

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
ja då har man äntligen testat minimoto, i strömsnäsbruk.
Å hur kul va det!!! cp kul!! :banana :banana

Drog med tjejen som knappt inte har suttit på ett 2 hjuligt fordon i hela sitt liv. Och vad gör hon, jo sätter banrekord för tjejer!! *stolt* :Bugar

här är några bilder. tjejen fiilmade våra knäskrap men jag lyckades inte ta ut några screenshots (varför funkar inte print screen?? allt utom filmsekvensen kommer med)

nu vet jag vad ja ska köpa iaf...
 

Bifogat

  • mini1.jpg
    mini1.jpg
    39.3 KB · Visningar: 200
  • mini2.jpg
    mini2.jpg
    45.9 KB · Visningar: 169
  • mini3.jpg
    mini3.jpg
    34 KB · Visningar: 176
  • mini4.jpg
    mini4.jpg
    41.1 KB · Visningar: 158
Ser härligt ut, är ett gäng grabbar som ska ner och köra om några veckor :yoparty
 
Varför funkar inte print screen?? allt utom filmsekvensen kommer med

Det är ett kopieringsskydd som finns i Windows Media player...

Förresten, snygga bilder :yoparty
 
Mechanic_D skrev:
Varför funkar inte print screen?? allt utom filmsekvensen kommer med

Det är ett kopieringsskydd som finns i Windows Media player...

Förresten, snygga bilder :yoparty

så det e sååå det ligger till. precis bytt till windows XP, funkade på 98 med gammal mediaplayer.....
 
Therudeboy skrev:
Ser härligt ut, är ett gäng grabbar som ska ner och köra om några veckor :yoparty

om namnet "andrea hamrin" står kvar på skylten som tjej-banrekord hållare, skriv å säg till i så fall (måste ju veta om hon ska ner o slå det igen eller ej hehe)

hade gott
 
morecore skrev:
om namnet "andrea hamrin" står kvar på skylten som tjej-banrekord hållare, skriv å säg till i så fall (måste ju veta om hon ska ner o slå det igen eller ej hehe)

hade gott






Ska säga till :)
 
Mini-moto är kul som tusan! :D
Angående screens så finns det en inlagd funktion för detta i powerdvd, nåt att kolla upp kanske ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top