Mini blinkers igen

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Hoj
KTM 690 Duke -10
Tja vet att det finns massor av liknande trådar, men jag har byt till miniblinkers och där bak blinkar det på tok för fort. Nu skall hojen besiktigas den 22:a april och jag behöver få det fixat. Kan inte ett skit om el och motstånd men finns det något bus enkelt sätt att fixa det på även om det kostar mer? Eller kanske någon som kan hjälpa till mot betalning?

//Dafe

Jag kan inte heller ett dugg om el & sånt men när jag hade samma problem m min CBR1000RR så åkte jag till Hondacenter, köpte "originalmotstånd" avsedda för min hoj. Fick en liten lapp m monteringsanvisning. tog ungefär 3ochenhalv minut att koppla in. Hur enkelt som helst! Borde finnas till din hoj i motsvarande butik. :tummenupp
Lycka till!

Byt blinkrelä, det finns vilket art.nr det ska vara i nån tråd på SH, där hittade jag det iaf. Fast den klarar besiktningen ändå, jag hade samma på min R6a,

Jag kan inte heller ett dugg om el & sånt men när jag hade samma problem m min CBR1000RR så åkte jag till Hondacenter, köpte "originalmotstånd" avsedda för min hoj. Fick en liten lapp m monteringsanvisning. tog ungefär 3ochenhalv minut att koppla in. Hur enkelt som helst! Borde finnas till din hoj i motsvarande butik. :tummenupp
Lycka till!

Det sa det inget om på Din Mc när jag bokade tid

//Dafe

Byt blinkrelä, det finns vilket art.nr det ska vara i nån tråd på SH, där hittade jag det iaf. Fast den klarar besiktningen ändå, jag hade samma på min R6a,

Sitter relät i den lilla boxen under passagerar kutsen?

Last edited:
kolla på biltema efter blinkrelä som ska va till blinkers med ljusdioder:banana

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back