Mingves på Zatzy hahahahah

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag ser inte det märkliga eller roliga? :va
Han spånar med likasinnade om bilfunderingar...
Ingen anledning till hetstrådar som jag ser de iaf.
//Tobbe
 
Då har du inte sett vad han skrev på SH då?

Typ
'Vad ska jag ha på mig?'
'Vad ska jag äta?'
'Hur många öl ska jag dricka?'

Alla dessa har vatt poll:ar tror jag

Nä den mannen har ingen egen vilja. :)

Han frågar alltid vad han ska göra. :D
 
Han gnäller om förs. på 14 000/år...Snudd på billigt juh :D
Borde man inte tanka 98 i sin Hayabusa motor (tänkte på kitcar:en) :va
 
Solid snake skrev:
Då har du inte sett vad han skrev på SH då?

Typ
'Vad ska jag ha på mig?'
'Vad ska jag äta?'
'Hur många öl ska jag dricka?'

Alla dessa har vatt poll:ar tror jag

Nä den mannen har ingen egen vilja. :)

Han frågar alltid vad han ska göra. :D


Glöm inte :7peta vilka kalsonger skall jag köpa
 
Men ignorera ist för att hetsa då, eller har detta blivit ett bevakaZatzyforum?
Jag såg vad han skrev här ja, jag såg även dom trådar han skrev som var relativt vettigt innehåll i men som spårade ur pga att en del hade som ngn form av hobby att alltid påpela vilket fån han var.
Så lägg ner personangreppen, även mingves kommer nog på varför man inte behöver fråga om allt, utan att han ska bli hånad även efter han lämnat detta forum.

//Tobbe
 
Jag hånade aldrig honom. :mattias

Iaf inte när han var med på forumet, ovan sa jag bara vilka trådar han har gjort.
 
Till saken hör väl att han inte själv alltid såg det roliga i det hela och mådde ganska dåligt ibland.
//Tobbe
 
tobbeviking skrev:
Till saken hör väl att han inte själv alltid såg det roliga i det hela och mådde ganska dåligt ibland.
//Tobbe

Jo men ibland funderare man på om han verkligen inte bjöd på sig själv, för det finns gränser för hur velig man får vara. Lite patetiskt ibland också, men det finns ju olika sätt att se på saken säger de som vet :va Mycket snack i liten verkstad stämmer rätt bra in på honom iaf.
 
Pinky skrev:
Han gnäller om förs. på 14 000/år...Snudd på billigt juh :D
Borde man inte tanka 98 i sin Hayabusa motor (tänkte på kitcar:en) :va

eller köpa en hayabusa istället för en hayabusamotor för 99kkr och skita i bilen?
 
Dee_cati skrev:
Jo men ibland funderare man på om han verkligen inte bjöd på sig själv, för det finns gränser för hur velig man får vara. Lite patetiskt ibland också, men det finns ju olika sätt att se på saken säger de som vet :va Mycket snack i liten verkstad stämmer rätt bra in på honom iaf.
dagens sanning :Bugar :tummenupp
 
Träffade honom några gånger i samband med att jag köpte hans skinnställ. Mitt intryck är att han är en mycket trevlig och vettig kille, och att han nog skrev mycket med glimten i ögat.

Saknar faktiskt Mingves här på forumet (och på vägarna). :yoparty
 
Om nu Mingves inte ville vara kvar på SH (av olika anledningar kanske) behöver vi ju håna honom för det. Obeslutsamhet eller om han bara driver med oss spelar ingen roll... låt killen vara.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top