Mina solglasögon

sorry inte jag! Jag glömde ryggan jag : )
Men ringde Sälen ang det medans han var kvar!
 
Tyvärr inte jag iaf. sorry!
Förhoppningsvis finns de kvar å Raimond har tagit hand om den...
ring till honom å fråga vet ja!
 
kortstubina skrev:
Tyvärr inte jag iaf. sorry!
Förhoppningsvis finns de kvar å Raimond har tagit hand om den...
ring till honom å fråga vet ja!
Jag åkte dit dagen efter ca kl 13 men då var de borta. Jag fick dem i 40-årspresent (Bollé, kostade väl bortåt tusenlappen) och jag har aldrig lyckats behålla solglasögon längre än 3 månader tidigare men dessa har jag haft i 3,5 år nu! :D Så man får väl ändå säga att de gjort sitt jobb och är "avskrivna" nu. :tummenupp

Dessutom hade de en hel del repor sedan jag råkade köra över dem med hojen tidigare i somras... :rodnar

Men jag tyckte de satt bra och var ganska coola! :cool: Även fastän jag såg lite dåligt genom dem... :p
 
Lasse ge inte upp :cool
Har du inte hört "sagan om ringen"???
En kompis tappade sin vigselring när han städade bilen (10 år sedan) Gick inte att finna. Sålde bilen. Han som köpte bilen hittade ringen när han tog ur ena framsätet när bilen skulle skrotas. Skulle lämna tillbaka den, men tappade den igen innan han hann lämna tillbaks den. Det gick några år. Tog i våras jord i komposten när han skulle plantera tomater och vad fann han där??? :tummenupp
Skrev ett brev och skickade ringen, som efter ett antal turer i posten kom till rätt person.
Nu sitter ringen ,som är för liten, i en kedja runt halsen. Så kan det gå så ge inte upp :tummenupp :tummenupp
 
Cinderella skrev:
Lasse ge inte upp :cool
Har du inte hört "sagan om ringen"???
En kompis tappade sin vigselring när han städade bilen (10 år sedan) Gick inte att finna. Sålde bilen. Han som köpte bilen hittade ringen när han tog ur ena framsätet när bilen skulle skrotas. Skulle lämna tillbaka den, men tappade den igen innan han hann lämna tillbaks den. Det gick några år. Tog i våras jord i komposten när han skulle plantera tomater och vad fann han där??? :tummenupp
Skrev ett brev och skickade ringen, som efter ett antal turer i posten kom till rätt person.
Nu sitter ringen ,som är för liten, i en kedja runt halsen. Så kan det gå så ge inte upp :tummenupp :tummenupp

Lyssna på Cinderella, det är en kvinna som har rätt attityd! :tummenupp

/Simba
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top