Mina sexiga ben

Dea

En potatis
Gick med
20 May 2003
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
R1
Två bilder på resultatet av onsdagens bravader (överslag med R1).

/A
 

Bifogat

  • Lår.jpg
    Lår.jpg
    30 KB · Visningar: 717
  • Knä.jpg
    Knä.jpg
    30.5 KB · Visningar: 598
Fredda66 skrev:
Men hur gick det med hojen? ;)
Och den obligatoriska frågan, kommer du ta det på försäkringen?
:D

Ursch, fy fan, inte kul när man råkar ut för sånt där.

//Fredda :squid


Nej, det blir inget försäkringsärende eftersom hojen var trafikförsäkrad. Dock ser skadorna hyggligt begränsade ut. Måste ha tag på en ny bakdel, mittkåpan vänster sida + lack, växelpedal, fäste för fotpinne och sen dyker det säkert upp mer längs vägen. Hade ju redan bestämt att motorn skulle ur för växellådsrenovering i vinter men nu blir det nog till att plocka ramen ren och bygga upp hela hojen på nytt när man ändå håller på.

/A
 
Har jag nämnt att jag har en växelpedal också?
 
äh det där var väl inte så farligt heller......lite blåmärken har ingen dött av...... :rolleyes:
 
Två ordspråk ploppar upp i mitt huvud;
"smakar det så kostar det" och "det som inte dödar det stärker"
På´t igen bara!
Krya på dej.... :tummenupp
 
Såg inte alls skönt ut nånstans.

Dock ändå högst överkomligt med tanke på hur mycket man kan slå sig.


Lyckligt mekkande i vinter! :D
 
Mattias: Jag har pratat med ditt mobilsvar. Det var härligt.

Tack för all uppmuntran, jag är glad att det inte gick värre. Foggy, det finns en annan tråd om vad som hände. Hade kläder, men att stoppa kroppen från kanske 70 km/h med låret ger bevisligen en lårkaka. Hade jag stoppat med nacken i stället kanske den hade varit bruten, så man ska inte gnälla. Inget är brutet i alla fall.

/A
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top