Mina ex ! (Gridgirls)

Yoshi_gixxeRR skrev:
Öhh, jo... :va En vältränad e det jag tycker e snyggast, men smala tjejer med lååånga ben (o snygg rumpa) o smal midja e jätte snyggt :tummenupp

.../Yoshi

VA!!! Du tycker precis som jag! Helt sjukt alltså! :tungan

\Masonit

Plelle skrev:
Eftersom jag är träningsnarkoman o läser de mesta i kost/tränings tidningar/böcker så får man reda på sånt, plus att jag har tagit på alldeles för många såna kvinnokroppar så jag är halvsäker. Hur många gånger har du hört en tjej säga att hon dragit ner lite på kolhydrat intag o ökat protein intag o samtidigt hållit kvar intaget av fett. Väldigt sällan, istället säger dom att dom slutat äta fett o kålisar vilket leder till minskad fettförbränning, utebliven menstruation mm mm... Läs fakta tjejer innan... säger inte att alla tjejer slutar äta men merparten gör de, iaf av de jag sett... Kanske bara är så här i V-vik.. :yoparty

DÅ har jag nått åt dig.. :)
Jävligt trevlig dam som villigt ger med sig tips nere på gymmet! :tummenupp

Bifogat

• viktoria.jpg
    viktoria.jpg
    27.1 KB · Visningar: 220
DreeTman skrev:
DÅ har jag nått åt dig.. :)
Jävligt trevlig dam som villigt ger med sig tips nere på gymmet! :tummenupp
oj oj oj , nu springer jag,för snart smäller det :D

jag tror hon ser jävligt snygg ut när hon inte är i tävlings shape :tuttar

Det fina med dessa hojtjejer är att de ser jäkligt fina ut i ansiktet med, inte tombimbo utan flera var assöta, osminkade, fräkniga, mm. :tummenupp

rust29 skrev:
Fin liten melodi med tillhörande bilder

Stackars dig som inte får grensla vare sig det ena eller det andra...

Äsch...d e inte d minsta synd om mej! Just nu trivs jag tokbra även om jag inte har något/någon att gränsla :tungan

Uf skrev:
jag riktar nog helst in mej på första delen av alfabetet jag har små händer.

...det finns nåt för ALLA smaker!!!;)

En flicka som kna köra även :D

jo jo e nice och kan köra båga :tummenupp

Bifogat

• jojo.JPG
    jojo.JPG
    59.4 KB · Visningar: 292
Emmi skrev:
JO, tydligen, för senast jag gav komplimanger om en tjej blev det ett jävla liv där mitt jobb diskuterades hejvilt och bilder låg uppe.

Jag håller med dig Emmi. Jätte fina tjejer.
En del va lite väl för min smak. Gillar sportiga tränade tjejer. Eva Linda Karlsson har fin kropp!!!
Nu missuppfattar säkert alla män mig och tror jag GILLAR tjejer men så är det inte.

Last edited:
Back