Mina bilder från Sturup 2006-05-14

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
njae du vet, den är på service eller nått..
Tjena gott folk.

Idag var jag ute och tog lite bilder på er.
Bilderna är min egendom och får ej återpubliceras eller kopieras utan mitt samtycke. Vänligen respektera detta så slipper jag lägga fula vattenmärken över hela bilden.

www.toksurfa.com

Skriv gärna att ni gillar mina bilder här, så blir jag glad ;)

PS. Jag håller på att fylla på galleriet från sturup så det kommer fler bilder..

Last edited:
fina bilder! Måste bara fråga vad du använder för kamera

Brutalt bra bilder Keto!!!
Bild 138 är ju ett bildtävlingsexemplar :tummenupp :tummenupp
Kul att ha kommit med oxå - men Orange väst klär hojjen dåligt :D

EDIT: O vaaaad gör BrInk???
Räddar Highsider, Förbereder Knee-wheelie, Posar, Testar nytt häng, Blir svartflaggad??? :D

Last edited:
herge skrev:
2161171 fina bilder! Måste bara fråga vad du använder för kamera

It's not what you have it's how you use it.. ;)

Det är en Canon EOS 30D

Robz skrev:
2161178 Brutalt bra bilder Keto!!!
Bild 6 är ju ett bildtävlingsexemplar :tummenupp :tummenupp
Kul att ha kommit med oxå - men Orange väst klär hojjen dåligt :D

EDIT: O vaaaad gör BrInk???
Räddar Highsider, Förbereder Knee-wheelie, Posar, Testar nytt häng, Blir svartflaggad??? :D

Ja du.. du skulle sett, jag tror han tankade 250'n med nitro för precis efter jag tog denna bilden powerwheelade han hela gamla start och mål ala rossi style med foten av och skrek "That's the way! Uh-huh, Uh-huh, I like it! Uh-huh, Uh-huh" ...

Jag blev så paff att jag glömde ta bilder.. ;) ;)

KetogaN skrev:
2161153 Tjena gott folk.

Idag var jag ute och tog lite bilder på er.
Bilderna är min egendom och får ej återpubliseras eller kopieras utan mitt samtycke. Vänligen respektera detta så slipper jag lägga fula vattenmärken över hela bilden.

www.toksurfa.com

Skriv gärna att ni gillar mina bilder här, så blir jag glad ;)

PS. Jag håller på att fylla på galleriet från sturup så det kommer fler bilder..
Dina bilder är tekniskt och konstnärligt högstående, typ bäst. Men lär dig stava. PubliCera. Okej? :pannkyss

Bingo skrev:
2161243 Dina bilder är tekniskt och konstnärligt högstående, typ bäst. Men lär dig stava. PubliCera. Okej? :pannkyss

Man kan inte vara bäst på allt.. ;) Tack Bingo, jag ska genast ordna mitt stavfel. (ska det verkligen vara ett stort C?!?) ;)

Det kommer fler bilder imorgon, stay tuned!

/Karl

Last edited:
Håller med om att det är fina bilder, spec bild 13. Men det var ett segt galleri att ladda, kan vara min dator men tror inte det dock. Väntar med spänning på fler bilder :tummenupp

PGH skrev:
2161376 Håller med om att det är fina bilder, spec bild 13. Men det var ett segt galleri att ladda, kan vara min dator men tror inte det dock. Väntar med spänning på fler bilder :tummenupp

Tack.

Om du klickar upp första bilden och sen använder dig av "next" knappen (kommer fram när man har muspekaren över bilden) så "preloadas" nästa bild i bakgrunden medan du tittar. Varje bild ligger runt 200-300KB så det borde gå ganska fort om du har bredband.

Hos mig går det fort att bläddra iaf. :3freak

Last edited:
KetogaN skrev:
2161392 Tack.

Om du klickar upp första bilden och sen använder dig av "next" knappen (kommer fram när man har muspekaren över bilden) så preloadas nästa bild i bakgrunden medan du tittar. Varje bild ligger runt 200-300KB så det borde gå ganska fort om du har bredband.

Hos mig går det fort att bläddra iaf. :3freak

Tyvärr har jag inget bredband i min hjärna, där går det toksakta ibland. Missade helt "next"-knappen :3freak Så klart går det fort i ditt galleri och inget annat :tummenupp

Feta bilder som vanligt Keto!

Kul med lite nya vinklar. Ingången till BMWkurvan (bilden på Robz) är ju hur kul som helst!!! Varför har ingen tagit bilder där innan? :tummenupp

snygga bilder, snygg hemsida, coola funktioner..

gillar den sista bilden väldigt mycket.. coolt att himlen såg ut så:)
tänk om man kunde ta sånna bilder hehehe

Tack alla, det är kul att lägga upp bilder när man får så fin feedback.. :pannkyss

Gillar dem

Hej

Jag gillar dina bilder och då framförallt för att jag har fastnat på en av dem.

Kan man få en kopia i högupplöst så att jag kan Photoshopa in lite mer lutning?

Fluffig skrev:
2161674 Hej

Jag gillar dina bilder och då framförallt för att jag har fastnat på en av dem.

Kan man få en kopia i högupplöst så att jag kan Photoshopa in lite mer lutning?

Man kan få köpa.. ;)
Använd kontaktformuläret på hemsidan och berätta vilken bild du är intresserad av.

EDIT: Misstänker att du är flickan på GSXR600:an. Du behöver inte luta mycket mer, bara häng ut baken lite och ut med knäet ;)

Mvh Karl

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey