Mina bilder från Rörken 030818

Passar på att tjyva lite utrymme i den här tråden eftersom de flesta av mina bilder blev helt värdelösa :gråta
De flesta sitter mitt i men är på tok för suddiga för att beskådas, någonting fel gör jag uppenbarligen...

Men passar på att slänga in ytterligare en fartig bild på Krypto.
Lika bra att försöka återgälda lite av alla bilder du har tagit under året.

Edit: Han heter ju faktiskt Krypto...

Bifogat

• 030818-01.jpg
    030818-01.jpg
    78.9 KB · Visningar: 244
Last edited:
Det är nåt speciellt med tjejer i skinnställ som gör att man vill fotografera dem, men jag har inte riktigt fått kläm på vad det är ännu...... :rolleyes:

Madhonda gör som man skall och kollar dit man ska/vill, istället för att som jag såg många av er göra idag, nämligen att snegla på fotograferna. :fakta

Ytterligare en bild ifrån depån.
En och annan hoj hade som sagt hittat ut ikväll....

Bifogat

• 030818-02.jpg
    030818-02.jpg
    81 KB · Visningar: 230
Millan på väg in i sista vänsterböjen, är det ett äkta rejsfejs vi anar innanför visiret?

M:et skrev:
Ytterligare en bild ifrån depån.
En och annan hoj hade som sagt hittat ut ikväll....

Det ser ut som om det snart behövs P-vakter som dirigerar trafiken på rörken... vaför inte ta å asfaltera grusplanen utanför...
där skulle ju alla västlösa kunna åka i åttor å skrapa fotpinne :D :tummenupp

MoosE skrev:
Det ser ut som om det snart behövs P-vakter som dirigerar trafiken på rörken... vaför inte ta å asfaltera grusplanen utanför...
där skulle ju alla västlösa kunna åka i åttor å skrapa fotpinne :D :tummenupp

Vakter finns :rolleyes:

Bifogat

• bild.jpg
    bild.jpg
    90.1 KB · Visningar: 494
Min inlånade kamera fixade som sagt inte ljusförhållandena senare på kvällen, men jag vill ändå slänga in den här bilden på Bear som nog får stå för kvällens nerlägg! :eek:

Resten av mina bilder från gröna gruppen ser ut som nedan, eller i vissa fall ännu värre tyvärr. Men Tobbe gillar ju manipulerade bilder, så här kommer en som inte behöver trixas med för att den skall se skum ut:

när vi ändå är inne på gurra g:
se så lätt det ser ut att hänga av en gixxer1000...
lekande lätt . ;P

Bifogat

• p1010103.jpg
    p1010103.jpg
    99.9 KB · Visningar: 183
ifall man inte hann dit i tid för att få väst så har någon annan tränat in tekniken hur man ska få väst:

"-mjaou... hämtar du en blåbärsväst åt mej osså? *spinnn*"
hörde att tina lyckades nårpa åt sig en väst senare på kävllen.... undra hur det gick till ja.. *s*

/z

Bifogat

• resize of p1010045.jpg
    resize of p1010045.jpg
    104.1 KB · Visningar: 179
Sista bilden för ikväll är kass, men förmedlar en härlig känsla! Särskilt om man drar sig till minne hur det låter när Psyko varvar ur R6:an på 1:ans växel ut på start och målrakan! :tummenupp

Nu är det bara 4 timmar och 46 minuter tills väckarklockan ringer. :(

Edit: Jag har fler bilder men de är väldigt suddiga. Om någon mot för modan ändå vill se dem så har jag fler bilder på:

Simba, Bear, Tjoffe, n´Lasse, Bluerider, Kreuger, Elis och Kryptoniten. Postas på begäran isåfall.

Last edited:
Kryptonit skrev:

Jag för min del tyckte faktist det var trevligt att farbror Polisen kom ut å visade uppsig.
Varför? Jo ;
1. Han är hojåkare
2. det är en trafikhöjande åtgärd SMC/Vi håller på med.
3. Det är bra att de visar uppsig.
4.Han hade säkert ett å annat ord att säga till folket som var där ute.

Å är vi snälla å lyder lagarna är Polisen snäll med oss!
Alltså Var snäll Å RESPEKTERA hastigheter å annat på väg till å från Rörken. :fakta
Vi vill väl inte bli av med körningarna där eller????

zeal skrev:
ifall man inte hann dit i tid för att få väst så har någon annan tränat in tekniken hur man ska få väst:

"-mjaou... hämtar du en blåbärsväst åt mej osså? *spinnn*"
hörde att tina lyckades nårpa åt sig en väst senare på kävllen.... undra hur det gick till ja.. *s*

/z

*s* Klart kvällens skönaste komentar:
*zeal med kissekattröst*: "Kan inte jag få din väst?", medan katten gör sitt bästa för att håra ner samtliga i kön.

Jag förklarade för zeal att kommer man så sent som han gjorde blir man utan väst om man inte går och stryker sig mot några som HAR väst :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti