Mina bakljusen....

fluppen skrev:
Nice !! gått upp i vikt efter vintern eller ?? med tanke på gaffelvinkeln.... (vet om att du klota)

Har du inge bakdel kvar ?? lampan eller nåt ?? :bow :hej
nej tyvärr inget kvar bara orginalljuddämparen :crash

Very nice Fluppen.....

Klart påhittig kille... :tummenupp

bakljuset!

peter the great vad var det för bakljus du har ? jag ska bygga en egen undertail till min r1 bakdel tänkte att jag skulle bygga ett diod bromsljus och sätta där som du satt ditt ljus! är det ett r1 orginal ?? hade varit bra om det fanns ett glas som passade !

peter the great skrev:
själv är bäste dräng :tummenupp
så här gjode jag med min bakdel.

Inte fan har du skylten sådär?? Du måste ju bli stoppad, eller försökt bli stoppad massor! Nån som har erfarenhet att bygga om en tlr! Står i valet men finner inget köp som känns helrätt? HJÄLP :bow

Pappsen skrev:
Inte fan har du skylten sådär?? Du måste ju bli stoppad, eller försökt bli stoppad massor! Nån som har erfarenhet att bygga om en tlr! Står i valet men finner inget köp som känns helrätt? HJÄLP :bow

Gör som vi andra...släng på en R1:a bak...verkar visst vara en fluga nu.. :confused:

Ps. man ska ha skylten där....ser dumt ut annars, utan nån riktig hållare asså..

hm....

jo det verkar som att det är rätt så många som gör det ?
jag hade tänkt att sätta en cbr bakdel på min men så var det någon som sa sätt på en r1 i stället och sedan när jag börjat pilla med grejerna så såg jag två till som har det iofs på var sin blade så jag är nog enda horneten med r1 bakdel på :)

Re: hm....

hornet oskar skrev:
jo det verkar som att det är rätt så många som gör det ?
jag hade tänkt att sätta en cbr bakdel på min men så var det någon som sa sätt på en r1 i stället och sedan när jag börjat pilla med grejerna så såg jag två till som har det iofs på var sin blade så jag är nog enda horneten med r1 bakdel på :)

Skit i det...det ÄR ju en snygg bakdel...så why not ??

Vi får se oss som ett särskilt släkte.. :fakta

Re: bakljuset!

hornet oskar skrev:
peter the great vad var det för bakljus du har ? jag ska bygga en egen undertail till min r1 bakdel tänkte att jag skulle bygga ett diod bromsljus och sätta där som du satt ditt ljus! är det ett r1 orginal ?? hade varit bra om det fanns ett glas som passade !
nej det inte r1 orginal det är en bit från ett gammalt toyotalyse som jag fila till :p

Du har alltså plåten på det vis som bilden beskriver! Har du nån link till dem du köpt undertray utav? Vad har du själv gjort, kom den i det utförandet som visas?

Skitcool lösning, tror du att det skulle passa en tlr, menar den är lite rundare än din båge?

fett

peter the great

vad kör du med för lampa där i då ?? har du bromsljus?

Re: Re: Mina bakljusen....

Pappsen skrev:
Du har alltså plåten på det vis som bilden beskriver! Har du nån link till dem du köpt undertray utav? Vad har du själv gjort, kom den i det utförandet som visas?

Skitcool lösning, tror du att det skulle passa en tlr, menar den är lite rundare än din båge?

Pratar du med mig ?? :confused:

fluppen skrev:
byggt lite baklampa under vintern...kostnad: stax över hundringen

Edit ursäkta kvallen på bilderna, taget med telefonen.
Det ser ju bra ut ! det är lite svårt att göra som jag på din tysk :D :D Hehe (din bak del ) Får ta en titt när man kommer upp till sommaren !!!! :tummenupp

Re: Re: Mina bakljusen....

Krickan4 skrev:
Det ser ju bra ut ! det är lite svårt att göra som jag på din tysk :D :D Hehe (din bak del ) Får ta en titt när man kommer upp till sommaren !!!! :tummenupp

det e ingen tysk :whip :fakta men titta får du göra....kanske :mad:

fluppen skrev:
byggt lite baklampa under vintern...kostnad: stax över hundringen

Edit ursäkta kvallen på bilderna, taget med telefonen.

Snyggt :tummenupp Jag har funderat på att bygga diod lyse bak på min Spetta, någon som har tips??

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026