Mina ambitioner inför Anderstorp :-)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Hehe! Kul med röstningen på framsidan! Många som deltagit!
Ja, enligt den så behöver jag placera mig på 10e eller sämre för att nå upp till förväntningarna! Tack för att ni gör det lättare :gnissla för mig :D

Syns på Anderstorp hoppas jag? Så ni får se hur jag lyckas placera mig! :hej

Du gjorde ju bra ifrån dej förra året på A-torp vad jag minns :va . :tummenupp
Jag kommer definitivt va där och titta!
Lycka till!
/B)
Heja Kent o Mattias i R1000! :yoparty

Ja tror du kommer ta hem alltihop! Ja kommer å hejjar på dig! Hejja Sveedi! :fyllisar :banana :hördu :hoppa
Du ska väl ställa upp i supermoto också hoppas jag? Annars blir jag ledsen på dig :gnissla

La min röst på 3:e plats ju...Vadå 10:a??Nä, se till att snurra upp de andre som är ivägen på banan.. :tummenupp

Jag lovar att göra mitt oerhört bästa jag kan prestera, utan att riskera krasch (trasig kropp redan). Jag kom 6a förra året! Blir glad om jag med årets startfält landar däromkring, eller bättre :tummenupp

Har två träningsdagar att komma till rätta med Michelinsdäck. De är aningen toppigare så det krävs mer av mig att ställa in chassi så det klaffar. Däcken ger i teorin bättre sidgrepp och därmed högre fart i kurvorna.

Last edited:
Sorrry gubben hade det varit förra året så skulle du nog kunna klämma in dig i toppen men i år tror jag ni kommer köra jättefort och då... Tippar på en 12 plats

björn

Ja, jag har sagt till Jimmy Lindström att om han inte kör bättre än varvrekordet, eller iaf någonstans på 1.35-tider så har jag ingen respekt för honom längre. :hihi nädå! Men det ska verkligen bli kul och se vad han presterar på sina yammor. Han kör med personal från Öhlins som mekaniker och hans hoj kommer gå bra nog för att köra ifrån den troligen hårdast trimmade Petjo-hondan... 174 hästar på slangen. Fast han behöver det, han är ju en som en "laggårdsvägg". (småländska okä! därifrån kommer jag)

jag ska prestera så jag får 1.37 tider iaf. Det borde ge mig rätt OK startplats.

Swedie skrev:
2099451
jag ska prestera så jag får 1.37 tider iaf. Det borde ge mig rätt OK startplats.
Vilka uppmuntrande "kompisar" du har på SH!
>10:e plats har flest svar..
Dags att avgiftsbelägga forumet för en del :D och ha Baltic Inkasso som support? :smasha

Swedie skrev:
2098485 Hehe! Kul med röstningen på framsidan! Många som deltagit!
Ja, enligt den så behöver jag placera mig på 10e eller sämre för att nå upp till förväntningarna! Tack för att ni gör det lättare :gnissla för mig :D

Syns på Anderstorp hoppas jag? Så ni får se hur jag lyckas placera mig! :hej

Lycka till!

Hoppas att du fixar bättre resultat än vad majoriteten tror.

Håller tummarna :tummenupp

Själv röstade jag på att du kommer på 6:e plats.
Personligen så tror jag att det är i den klungan du kommer att hamna men det kan lika gärna bli något högre upp eller ner.

Hur som helst, lycka till :tummenupp

Hoppas att vi kommer dit i tid så att jag kan kika in i ditt stall :)

//TwinSucker

lite lustigt att 10 eller sämmre och 1a är de två mest tippade placeringarn.

(röstade inte då det bara skulle vara ren gissning)

Jag chansade och röstade på en 7:e plats. Hade inte en aning men om det går ungefär som förra året så känns det som jag kanske får rätt.
Lycka till! :)

Här har vi listan som bör uppdateras när det är dags.
Han ligger inte sist iaf :näsblod

http://www.mylaps.com/results/newResults.jsp?id=300941

OBS: Nu ska vi vara snälla mot honom då han aldrig har tränat på grus. Hans första sm-deltävling mao utan att ha kört en meter grus så vitt jag kan förstå....

Edit/ Det är nummer 181, Johnny Cedergren, för de som inte vet.

Last edited:
Hmm, vart blev du av Johnny, kroknade du i redan i tältet eller?

Hörde när jag kom dit att han vurpat med Supermoto-hojen (vet inte vilket pass) så han kunde inte köra tävlingarna utan gick omkring med armen i en mitella.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back