Min vurpa på GP, bilder??

Fabbe skrev:
2546042 Ni var ju hur många papparazis som helst.. men vart är bilderna!?

hehe låter tungt, hoppas du inte skadade dig iaf för man brukar inte känns sig som en sån stjärna när man gör nåt sånt :näsblod :hihi :gnissla

Brandstr skrev:
2549054 ok.. slog du över. kvaddade du hojen igen fabbe?
Snuten som tog mig på axeln sekunden jag rest mig upp, sa att det inte ens var snyggt :gråta
Det som hände var att jag vred för lite på rullen så hojen lyfte inte alls märkvärdigt & tog fart framåt istället..
Hojen klara sig bra, höger backspegel, en massa repade kåpor, fästet till ljuddämparn gick av, höger fotpinne+broms..
sven666 skrev:
2549097 hehe låter tungt, hoppas du inte skadade dig iaf för man brukar inte känns sig som en sån stjärna när man gör nåt sånt :näsblod :hihi :gnissla
Dem som var där vet att jag hade ett leende på läpparna efteråt :)
Nädå, bara ett svullet knä som fortfarande gör ont :huvet

Här är snacket om/från vurpan.. fick inga bilder då så jag försöker igen med denna tråden.. Man får hoppa över några inlägg bara :)
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=83856&page=84

Last edited:
kosz skrev:
2553878 Hade inga bilder så jag rita lite

:såjaponken jag vet en kille som gjorde likadant förra året med en ny Husaberg 2005 skulle göra en stoppie mittframför ett gäng brudar han skulle träffa ni kan räkna ut vad dom hände....har faktiskt inte sett killen sen dess och senast jag pratade med Sofi så hade han sålt hoje bara någon vecka efter :D :D :D

Pinsamaste vurpan måste varit killen med Z1000 som slog runt på premiären två år sedan utanför Condeco Avenyn kvadda hojen o bröt benet!

Blondie skrev:
2554735 Pinsamaste vurpan måste varit killen med Z1000 som slog runt på premiären två år sedan utanför Condeco Avenyn kvadda hojen o bröt benet!

Haha ja, fast nu är han riktigt duktig på bakhjulet..

ps Eller hur Johan :D

Rash skrev:
2549281 Du sitter ju som en flicka Fabbe:jisses

Hahaha, jag tänkte precis samma sak. Sorgligt att det är just du och jag Rash som lägger märke till detta och kommenterar det :tummenupp.

För övrigt önskar jag att jag var där den dagen på GP :).

Pinky skrev:
2555999 Hahaha, jag tänkte precis samma sak. Sorgligt att det är just du och jag Rash som lägger märke till detta och kommenterar det :tummenupp.

För övrigt önskar jag att jag var där den dagen på GP :).

Fan va märkligt att jag hitta dig ändå.. Jag älskar porr. Och du jobbar med porr...
Ärligt talat trodde jag att du först bara drev när du sa att du jobbade med porr. Men efter vår romantiska stund vid havet och de orden kom från läpparna din, så....:kär

Oj, OT-mode off:generad

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...