Min User Text hackad !!!

Status
Ej öppen för fler svar.

ulf_lundin

Ge f-n i att ändra här !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R 1200 GS, XR600
Ett tag har jag haft 'Jag ÄR sporthoj.com' som User Text.

Eftersom det är den sista text jag själv skulle välja så vill jag tala om för alla att nån annan hackat dit den.

Ser gärna att vederbörande mer direkt ger mig meddelandet eller förklarar skämtet, vilket det nu var.
/u
ps. eftersom jag oftast skriver här tycker jag inlägget platsar här oxå. ds.

Last edited:
Min Usertext är ej heller skriven av mig. Har trott att forumet lagt till den på nåt sätt.

Jo, ta mej....du har rätt. Då har jag förklaringen och är nöjd. Fast texten gillade jag inte bättre för det.
Tack för hjälpen !
/u

Last edited:
heheheh, så det kan bli ibland.......forumet har en automatisk funktion som ändrar den texten beroendes på hur många/länge man vart på forumet.....om man inte ändrar där själv vill säga :)

Hehe. Det här var lite kul.
Den tillsynes allsmäktige mekanikern går bet på en lite skitsak...

hihihih...

ulf_lundin skrev:
Jo, ta mej....du har rätt. Då har jag förklaringen och är nöjd. Fast texten gillade jag inte bättre för det.
Tack för hjälpen !
/u

...om det är sant då? :rolleyes:

soppatorsken skrev:
Hehe. Det här var lite kul.
Den tillsynes allsmäktige mekanikern går bet på en lite skitsak...

hihihih...
Välkommen till verkligheten. Den som ev. sätter nån genistämpel eller gloria på mig tar stora risker för egen del.....Chansen att förr eller senare bli lurad eller få sin auktoritetstro raserad är stor. Kan iofs vara lärorikt.

Detta är varken 1a eller sista gången jag snubblar på en skitsak. Ärligt talat är jag livrädd för guru o besserwisseretiketter. (bla annat därför jag reagerade så starkt på den nya User texten.)Sånt hindrar bara erfarenhetsutbytet.

Som mjukvaruproffs är jag dessutom lite allergisk mot system och hackers (i ordets negativa betydelse) som går in på (andra) användares domäner. (I det här fallet verkar det som om nån designer/adm försökt vara rolig, men inte riktigt satt sig i användarens sits; inte helt ovanlig fadäs.) Här är jag för nöjets skull, inte för att fundera över hur siten funkar.

Mitt förra misstag här att inte kunna skilja på g o q var faktiskt betydligt mer pinsam, tycker jag själv.
Får väl trösta mig med vad jag sagt till andra förut: Att vara dum och inte kunna en grej är två helt olika saker.

Nu skiter vi i det här o går vidare, tycker
/u

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back