Min tur att fråga, Däck online?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Nääe, det är inte jag som ska ha, jag har redan ett nytt för i år, jag har bara inte orkat byta än.

Det är en bekant som har tänkt köpa däck till ett par glidare och har snöat in på Metzeler, då han ska ha minst 3 däck, förmodligen fler så borde det finnas pengar att spara på att köpa online, jag lär få stå för skruvandet och någon annan lägger om dom, så det är bara inköpspriset som är avgörande.

Jag sökte på forumet och hittade massor med däckstrådar om vilka begagnade racedäck man skulle köpa, om qualifier däcken släpper när dom är kalla och vilka 2ct däck som återkallas, men inga bra rekomendationer av webbshopar för alla möjliga sorters däck.

Jag tar gärna tipsen via PM så slipper det bli en tråd där det tjafsas mellan forumets däckförsäljare om varför man ska köpa däcken av dom, känner dom att dom vill ge mig sina priser så får dom gärna skicka länkar till sina sidor också, är priserna nästan lika bra som på bra utländska webbshopar så kommer jag att rekomendera även dom svenska.

(EDIT) Rollers webbshop är trasig för dom som surfar med Opera, men jag kollade den med IE.

Last edited:
Eeeehhh... Så vad är själva frågan ??:confused:

Tackar för alla tips här och via PM, jag har vidarebefodrat länkarna till han som ska ha däcken!

I morse var en likadan tråd igång.

Webshoppen som är ändå billigare än mcdackonline heter typ riefenstrand

Jag hittade inte den med sökfunktionen dock!

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...