Min syster väljer fel.

ljungen_79

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2004
Hoj
Zx7r -98
Har en syster som är 21 och bor i sthlm sen 2år. Hon pluggar där uppe och jag är stolt över henne.
Men nu till problemet..... Hennes killval stör mig, hon hittar bara killar som inte kör hoj och är typ 10år äldre än henne eller så är dom helt fjolliga.

Så nu till mig fråga till alla hojkillar i sthlm, vart går ni ut?
För syrran måste ha valt hel fel ställe att gå på.

Min syster erkänner själv att hennes killar är fjolliga. Så det är inte bara jag som tycker det.

ljungen_79 skrev:
Har en syster som är 21 och bor i sthlm sen 2år. Hon pluggar där uppe och jag är stolt över henne.
Men nu till problemet..... Hennes killval stör mig, hon hittar bara killar som inte kör hoj och är typ 10år äldre än henne eller så är dom helt fjolliga.

Min syster erkänner själv att hennes killar är fjolliga. Så det är inte bara jag som tycker det.
Skicka henne hem till mig så är problemet löst :tummenupp

Jag kör hoj, är trevlig och i samma ålder :)

/Johan

ljungen_79 skrev:

Hörru, antyder du att vi killar i Stockholm är gamla fjollor? :tungan

Fast å andra sidan ska du ju skita i vilka killar hon vill knulla med.
Enligt soffrassisterna är det bara muslimer som lägger sig i allting.

Hmm, är hon inte gammal nog att bestämma över sig själv?

ljungen_79 skrev:
Släpa med henne någon gång när det är SH-pub. :tummenupp

ljungen_79 skrev:

Bild :fakta

Victor skrev:
Hörru, antyder du att vi killar i Stockholm är gamla fjollor? :tungan

Fast å andra sidan ska du ju skita i vilka killar hon vill knulla med.
Enligt soffrassisterna är det bara muslimer som lägger sig i allting.

Jisses, vilka påhopp! Killen vill ju bara hjälpa syrran. :fatta!
Som han skriver är ju hon också missnöjd med killarna hon har träffat och har antagligen frågat brorsan vilka pubar och uteställen som är bäst... :7peta

Lion skrev:
Jisses, vilka påhopp! Killen vill ju bara hjälpa syrran. :fatta!
Som han skriver är ju hon också missnöjd med killarna hon har träffat och har antagligen frågat brorsan vilka pubar och uteställen som är bäst... :7peta
Jag har hört att Tivoli ska vara bra :3freak

eus skrev:
Jag har hört att Tivoli ska vara bra :3freak
Hehe, ja det är rockklubb på Tivoli varje fredag och lördag på Mariatorget. Sedan om det är BRA killar där eller inte är ju upp till var och en att bedöma. :) Det finns ju hur många uteställen som helst, det är väl bara att gå runt och prova!

Ja försöker inte bestämma vilka killar syrran ska träffa, skiter väl jag i bara hon är lycklig.

Frågade bara om det fanns något bra ställe som ni tycker. Så kan jag ju säga till henne så hon pallar sig dit. Vet att det finns många ställen men något ställe där det inte är massa femenima killar som är rädda för att få olja på händerna.

Ja på Rocks klär sig de flesta i svart så det kanske är bättre än ställena kring Stureplan om man vill hitta någon som inte har tummen mitt i handen. Det finns många som aldrig ens lagat en punka på sin trampcykel som barn...

Men jag tror man kan hitta bra folk lite varsomhelst, det gäller bara att ha lite tur.

zpiff skrev:
Ja på Rocks klär sig de flesta i svart så det kanske är bättre än ställena kring Stureplan om man vill hitta någon som inte har tummen mitt i handen. Det finns många som aldrig ens lagat en punka på sin trampcykel som barn...

Men jag tror man kan hitta bra folk lite varsomhelst, det gäller bara att ha lite tur.

Hmmm dra alla över en kam eller? Jag "hänger" runt stureplan när jag e ute men nog fan kan jag serva en hoj osv. själv? Låter som att alla "rockers" kan svarva/mecka/snickra/svetsa bara för att de är rockers...

Knasigt argument... :va

PS: E syrran din snygg så e jag singel! :tungan

Gör en poll ;)

Närå, jag tycker att man ska låta vuxna människor välja själva. Föturom om de e beroende av droger eller annan skit.

/M

Är hon duktig på att diska, tvätta, städa mm så är jag singel.

Skicka henne direkt hem till mig utan att passera gå. Kan skruva hoj, och är ju från norrland och då försvinner ju fjolligeheten direkt.... :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...