MIN stylade tzr =P

Gick med
16 Mar 2003
Ort
Helsingborgs trakten!
Hoj
Höjjd Röd&Vit Värsting TZR me Konisktluftfilter, Effektavgassystem, Miniblinkare, Ensittscuts, Upprensad bak & Svart Kåpglas!
Det som är gjort är följande

- Bytat till mindre fotpinnarna
- Bytat till bredare bakdäck
- Plockat bort skjutspinnarna
- Ensittscuts
- Miniblinkersar
- Höjt den bak
- Tonat miniblinkersarna
- Sågat av slutröret av ljuddämparen
- Byggt en ny Lamp/Reggskylts Hållare
- Målat framrutan svart (ska dock lackas senare)
+ lite annat smått & gott! :D

Bilder :

http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=244

http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=243

http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=242

http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=241
 
Last edited:
har du nåt gammalt dubbdäck bak eller?? inte för att vara taskig, men det ser ut som det är massa gamla dubbhål :tummenupp
 
Neat :tummenupp Blev lite skillnad där! :crash Hur brett bakdäck har du på nu?Jag har 150/70 på RGn. Jag är lite små sugen på att köpa andra blinkers än dom jag har... :rolleyes: Bra gjort AdrenalineRush :fakta
 
Gissa varför en äldre 125:a har ganska smala däck? Dom som har testat att kränga på ett way to brett och tungt crossdäck på en moped vet. Du tappar både effekt, fart och väghålning. Men dagens 125:or har ju visserligen ganska breda däck och det verkar funka hyffsat bra. Men kolla in däcken på riktiga roadracing 125:or där prestanda och effekt är allt.


EDIT: Najs Adrenalinrush!
 
Funderat på att Sänka den fram? de har jag gjort! (Gick inte att ha den på stödet annars) :rolleyes:
 
AdrenalineRush skrev:
Det som är gjort är följande

- Målat framrutan svart (ska dock lackas senare)

En fråga??

MÅLAT???

varför målar men sram"rutan"

kåpglaset menar du kanske..

men ändå..

och sen lacka det..

trodde man skulle se igenom kåpglaset
 
Om man är poser ska man måla , om man är racer ska man inte... för tillar man igenom det när man ligger och pressar :tummenupp
 
cool_adde : bakdäcket som e på nu ska ja bara "leka" me, det är från en Mtx.... ska fixa ett lika stort men med snyggare mönster senare :fakta

Jonne_boy : Ja, jag målade kåpglaset, det ska lackas senare när ja har tid och då lär man inte se igenom det :fakta :D


tackar för alla shyssta kommentarer osså! :D :tummenupp :squid
 
Out_Spinner skrev:
Gissa varför en äldre 125:a har ganska smala däck? Dom som har testat att kränga på ett way to brett och tungt crossdäck på en moped vet. Du tappar både effekt, fart och väghålning. Men dagens 125:or har ju visserligen ganska breda däck och det verkar funka hyffsat bra. Men kolla in däcken på riktiga roadracing 125:or där prestanda och effekt är allt.


EDIT: Najs Adrenalinrush!


Jag har 90 fram och 115 bak på min racer. Att kränga på 150 däck på en 125 gör inget annat än förstör väghållningen. Det lär inte vara någon som blir imponerad utanför kiosken ändå.....
 
Chris Ash skrev:
Jag har 90 fram och 115 bak på min racer. Att kränga på 150 däck på en 125 gör inget annat än förstör väghållningen. Det lär inte vara någon som blir imponerad utanför kiosken ändå.....
Ja det var ju ungefär det jag sa.
 
*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back
Top