Min student 4/6! [Bilder]

Grattis raringen. Nu börjar livet (höll på att säga livets hårda skola, men nu skall vi bara ha positiva tankar ;)). Jag önskar dig allt gott i framtiden!

Kul att man fick var med och förgylla din stora dag,men tyvärr så var det inte så många som kom loss från sina arbeten för att hänga med men vi var iallafall 3st hojar från V-ås ..

Lycka till i livet nu tjejen

Crille

Lakritsremsan MC V-ås

Grattis tjejen!

Det grämer mig något otroligt att jag satt fast på jobbet... Kan du inte ta studenten en gång till? Eller måste vi vänta i typ 10 år innan vi får stå och varva inne på innergården på stadshuset när du blir doktor? "Vadå skjuta salut? Här ska brännas gummi..."

Stort Grattis till studenten. :krama
Ser på dina bilder att det måste startas en insamling till trailerparkluffaren också. Sist jag såg´na hade hon samma tröja och det var ändå över en vecka sen.

STORT GRATTIS GUMMAN !!!!
Hade såååå gärna velat vara med, men syrran hade samma övning fast i Örebro.

Lycka till med allt så ses vi snart !
Kram E.

Last edited:
Grattis grattis!!
Må sommarsolen skina över dig med lagom skinnställsvärme och erbjuda dig mången fin mc-tur i sommar.

TACK allihopa för era gratulationer! Det värmer fantastiskt bra! :tummenupp
Idag är det måndag och ja, här sitter man nu utan arbete och pillar sig i naveln. Förutom att man är fattig så är det mäkta skönt att slippa skolan!!

Conrad; Har du missat mina filmer jag lagt upp samt partybilder jag oftast får ta? Jag är nybakad mediah*** :rock

Lime; Jag tar gärna studenten en gång till, det var den bästa dagen i mitt liv på länge! Allt var perfekt!!

Grattis, grattis så här lite i efterskott BB. Tyvärr kunde jag ju aldrig närvara på kortegandet (vissa är ju gamla och har redan fastnat i ekorhjulet och något som kallas jobb, passa dig, du är snart där själv :tungan ) Men det ser ju ut som att det blev riktigt lyckat!

Så se upp nu, nu är du vuxen :tummenupp

GRATTIS ...
Faan tänk om man hade haft en sådan student.
(Får ju nästan tårar i ögonen).

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...