min sista stående wheelie i år*big time*

Lite offtopic, men var det dig jag stötte på vid Dalaplans-rödljuset Ystadvägen/S. Förstadsgatan, riktning in mot stan? Jag körde en svart gammelblade (92) och var om jag minns rätt iförd shorts+kortärmad piké (moraltanter huka er).

Såg i så fall nån wheelie där tillfället verkade vara mindre väl valt med tanke på att asfalten vid detta tillfälle är helkass.

Bra att du klarade dig så bra som du gjorde i alla fall, vi ses nog igen :)

Skalman skrev:
Lite offtopic, men var det dig jag stötte på vid Dalaplans-rödljuset Ystadvägen/S. Förstadsgatan, riktning in mot stan? Jag körde en svart gammelblade (92) och var om jag minns rätt iförd shorts+kortärmad piké (moraltanter huka er).

Såg i så fall nån wheelie där tillfället verkade vara mindre väl valt med tanke på att asfalten vid detta tillfälle är helkass.

Bra att du klarade dig så bra som du gjorde i alla fall, vi ses nog igen :)

ja det stämmer nog :) just det shorts+kortärmad piké :(

Står en TLS i västerbotten med skuren vev för 27 000:- på Blocket. Du kan kanske få ihop nåt körbart. Bara ett tipps :7peta

crazy martin skrev:
ja det stämmer nog :) just det shorts+kortärmad piké :(

Man lever bara en gång :) fast jag fattar inte hur du vågar ta upp den på slangen på Amirals/Djäknegatan, precis efter rödljuset vid Drottninggatan. Där är ju typ sämsta asfalten i hela innerstan, med brunnslock och skit. Det är modigare än att köra i shorts+kortärmat IMO :)

Crazy Martin kom till Meca, han verkade rätt ok :tummenupp

Skalman skrev:
Man lever bara en gång :) fast jag fattar inte hur du vågar ta upp den på slangen på Amirals/Djäknegatan, precis efter rödljuset vid Drottninggatan. Där är ju typ sämsta asfalten i hela innerstan, med brunnslock och skit. Det är modigare än att köra i shorts+kortärmat IMO :)

ta upp på slangen :va jag....? nej!!! :hihi :yoparty

crazy martin skrev:
ta upp på slangen :va jag....? nej!!! :hihi :yoparty

Åja, jag såg det nog. Fast jag var precis utanför Crown Nightclub när ditt framhjul helt otippat lämnade marken :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman