Min Shoei x-spirit stulen

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
I helgen på Gelleråsen, BikeWeek, var det ett litet arsel som snodde min hjälm, se bild, lovar hittelön till den som kan peka ut vem som stal den. Skulle jag få tillbaka hjälmen vore det inte heller fel, men först och främst vill jag ha tag på den cpskadademongilidbajsätande idioten som snodde den.
Hjälmen stod på min tank i tältet.

Shoei x-spirit, norrick abe design, stl S. Skrapad på vingen bak, höger sida.

Mvh

//Alex

Bifogat

• falken.jpg
    falken.jpg
    136 KB · Visningar: 264
Det e inte klokt.... Ska man behöva vakta sina prylar i tältet! :mad:

Lider med dig... :(

Ja vad säger man, den siste idioten :kocko är inte född än så använd kondom.
Hoppas idioten som snodde den har den på sig under nån tävlingshelg så ska du få hjälp att :fatta! den j-veln.

Fan va trist :mad:

Trodde att depån var en fristad där man kunde lämna sina grejer när man är ute och kör eller kollar på de andra.

Ja herrejävlar. Sno en hjälm. Jag lovar att prygla upp den knarkaren om jag skulle få syn på hjälmen. Du kan väl vara så snäll o tala om ifall du fått tillbaka den? Jag kanske inte frågar... :3freak

Sanslöst trist. Jag som både är slarvig och blåögd dräller nycklar, telefoner och kläder runt omkring mig och det vore förbannat tråkigt om man var tvungen att låsa in allting inne i depån.
Den stals på natten va? Så det kan inte ha varit nån ut publiken som snodde den eller?

Victor skrev:
Sanslöst trist. Jag som både är slarvig och blåögd dräller nycklar, telefoner och kläder runt omkring mig och det vore förbannat tråkigt om man var tvungen att låsa in allting inne i depån.
Den stals på natten va? Så det kan inte ha varit nån ut publiken som snodde den eller?

En hel del campare innanför grindarna också. Var lite lullig, men tror jag såg den runt 24.00, sen var den nog inte där när jag lullade tillbaka vi halv fyra.
Har vi fått någon klåfingrig förare/mekaniker gäller det att hålla ögonen öppna, för sen gäller det tjära och fjädrar :mad:

I Karlskoga har det ju hänt att hojar blivit stulna. En engelsman blev av med sin Honda RS250R för några år sen. Den hittades senare i en källarlokal i Karlskoga city.

Man ska nog se upp med hur man förvarar sina grejor i depån.

för det första är det förjävligt. :6surkart

men för det andra kan man ju också undra hurfan idioten är funtad som stjäl en rejshjälm. ska man nu sno nåt så kan man väl passa på att ta något som inte är inkladdat med någon annans huvudsvett. ÄCKLIGT!

Mattias skrev:
I Karlskoga har det ju hänt att hojar blivit stulna. En engelsman blev av med sin Honda RS250R för några år sen. Den hittades senare i en källarlokal i Karlskoga city.

Man ska nog se upp med hur man förvarar sina grejor i depån.

Var det inte så att det var den enda hojen de hittade igen?
Skulle vart ett släp med två gathojar och hans racer, men hans racer var väl inte lika enkel att omsätta i pengar förmodligen.

oFFkeFF skrev:
Var det inte så att det var den enda hojen de hittade igen?
Skulle vart ett släp med två gathojar och hans racer, men hans racer var väl inte lika enkel att omsätta i pengar förmodligen.
Jo, det försvann fler hojar på samma gång. Jag är 32, så jag minns inte exakt.

oFFkeFF skrev:
Så jävla gammal alltså? :rofl

HÖRRÖ!!! En annan fyllde ju 32 dagen efter racet i söndags... fast kroppen kändes som 64...

Och f.ö. var det inte bara Alex hjälm som fick fötter i lördags natt. Holländarna blev tydligen av med lite verktyg och vi fick påhälsning i vårt tält. Lyckligtvis låg en av oss och kvartade i tältet... Hade jag inte legat i sovsäcken hade det blivit race...

Så går det när "vanligt" folk kommer ut och ska festa. Alltid någon som har långa och hemåtkrokiga fingrar. Kom ihåg det på finalen och nästa år. Lås fast allt som är värdefullt.

F.ö. ryktas det om att MCK Daltons funkisgäng tänker ta med sig en biograf till finalen... ;)

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back