Min RGV500 Telefonica klar!

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Hojlös! :(
Äntligen, efter många mååånga timmars slit är min RGV500 Telefonica klar!
Dekalerna, som fick bli Roberts edition, var pilliga som satan, fy fasiken...hade glömt hur pilligt det var!
Men nu är den iaf klar, och bortsett från lite smådetaljer, t.ex. en bit av ljuddämpardekalen som oförklarligt gick sönder, så känner jag mig rätt nöjd med den!
Ser redan fram emot nästa bygge, Rossis RC211V! Den skall fanimej bli perfekt! :gnissla

Lacken på magkåpan ser lite skum ut på bilden, men de e blixten som fuckar upp den....så ni inte får för er att gnälla! :tungan

modell040407.JPG
 
Last edited:
aaa vad vackert :D:D funderar på att i framtiden klä min rgv i telefonica kostym .
 
Aahhh, en till VJ23 ägare, trevligt! Hur länge har du haft hojen? Går den bra?
Vart bort du? :)

Har också funderat på att lacka min hoj i telefonica färger...eller lucky strike...men ja får nöja mig med modeller tills vidare...
 
Den va snygg som f-n!! :tummenupp

Vad kostar en sån modell? :confused:

Man blev ju litta sugen.
 
McFille skrev:
Aahhh, en till VJ23 ägare, trevligt! Hur länge har du haft hojen? Går den bra?
Vart bort du? :)

Har också funderat på att lacka min hoj i telefonica färger...eller lucky strike...men ja får nöja mig med modeller tills vidare...

har haft den en månad nu typ :) har knappt kört den, men ja tycker den går grymt :D 2 takt rokkar så e det bara. jag bor i borlänge, Dalarna :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top