Min nya YZ250

Grattis till en jäkligt schysst hoj!

Du menar väll trådskaparens lr?:D lite svårt då vi båda köpt nya?:confused: hehe

EDIT: måste själv iallafall säga att trådskaparens hojj är riktigt fin, å jag som inte gillar yamahas crossar. Men din va fin:yoparty

Last edited:
Grattis till en jäkligt schysst hoj!

Tack tack :) Tror jag kommer bli bra nöjd med den.

Du menar väll trådskaparens lr?:D lite svårt då vi båda köpt nya?:confused: hehe

EDIT: måste själv iallafall säga att trådskaparens hojj är riktigt fin, å jag som inte gillar yamahas crossar. Men din va fin:yoparty

Yamahas crossar kanske inte är dem mest upphetsande att se på pga den kalla färgkombinationen, men det är fin skit ändå :yoparty

Last edited:
Härligt! MX är hur skoj som helst, och jämfört med i princip alla andra motorsporter är kostnad per timme nästan gratis..

Jag kör motionsserien, och det är faktiskt ännu roligare än när jag var "aktiv" på riktigt!

Lycka till!

Tack tack :) Tror jag kommer bli bra nöjd med den.

Yamahas crossar kanske inte är dem mest upphetsande att se på pga den kalla färgkombinationen, men det är fin skit ändå :yoparty

Ja ingefär så sen ligger lite i deras bakre plast också formen som mer liknar enduro även på crosshojjar alltså att den böjer ner sej i slutet (Gillas inte:D )

EDIT: INGEFÄR??
hej
SJ kör man 250 4T :D en KTM sxf 250 -06 :D:D:D

Meeh va fan dt e ju min hojj:4skrika , HÄRMAPA:tungan

Nyheter
GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Back