Min nya YZ250

Grattis till en jäkligt schysst hoj!

Du menar väll trådskaparens lr?:D lite svårt då vi båda köpt nya?:confused: hehe

EDIT: måste själv iallafall säga att trådskaparens hojj är riktigt fin, å jag som inte gillar yamahas crossar. Men din va fin:yoparty

Last edited:
Grattis till en jäkligt schysst hoj!

Tack tack :) Tror jag kommer bli bra nöjd med den.

Du menar väll trådskaparens lr?:D lite svårt då vi båda köpt nya?:confused: hehe

EDIT: måste själv iallafall säga att trådskaparens hojj är riktigt fin, å jag som inte gillar yamahas crossar. Men din va fin:yoparty

Yamahas crossar kanske inte är dem mest upphetsande att se på pga den kalla färgkombinationen, men det är fin skit ändå :yoparty

Last edited:
Härligt! MX är hur skoj som helst, och jämfört med i princip alla andra motorsporter är kostnad per timme nästan gratis..

Jag kör motionsserien, och det är faktiskt ännu roligare än när jag var "aktiv" på riktigt!

Lycka till!

Tack tack :) Tror jag kommer bli bra nöjd med den.

Yamahas crossar kanske inte är dem mest upphetsande att se på pga den kalla färgkombinationen, men det är fin skit ändå :yoparty

Ja ingefär så sen ligger lite i deras bakre plast också formen som mer liknar enduro även på crosshojjar alltså att den böjer ner sej i slutet (Gillas inte:D )

EDIT: INGEFÄR??
hej
SJ kör man 250 4T :D en KTM sxf 250 -06 :D:D:D

Meeh va fan dt e ju min hojj:4skrika , HÄRMAPA:tungan

Back