Min nya MC + kit (bilder)

Snyggt, kör själv med likadant ställ och handskar :tummenupp

Fast pjucksen är förra årets modell, old fashion :D , fast det visste du kanske :)

/Nitrous

Grattis!

Låter lite som du ær osæker på dig sjælv som førare?

Skulle satsat på en bandag eller mc kurs genom nått førsækrings bolag!
Det ger massor!

[/QUOTE]
Tack så mycket!!! :tummenupp :tummenupp Jag läser en del böcker för tillfället för att utvecklas kompetensmässigt vad det gäller mina körfärdigheter. Det kan hända att jag kommer att gå en extra MC kurs oxå, det hade varit en kul grej också tror jag... :)[/QUOTE]

Tack så mycket! Jag kommer kanske att göra det... Jag tror också att det kan vara en bra idé. Jag är inte osäker, jag tror att det kommer att gå jättebra, det är lite vad man kräver av sig själv som förare också. Men nu när jag väntar hela tiden på att få hojen så hinner man ju fundera på ett och annat, se en massa grymma videon på YouTube, både bra och dåligt, man blir lite mentalt spätsad eller hur man ska uttrycka det... Såg föresten en video idag där en GSX-R körde ifrån en Lamborghini Gallardo på bakhjulet, coolt, sekunderna senare ser man en som plockar ut en sprillans GSX-R 1000 och går omkull efter 20 m... :va

Grattis!

Låter lite som du ær osæker på dig sjælv som førare?

Skulle satsat på en bandag eller mc kurs genom nått førsækrings bolag!
Det ger massor!
Tack så mycket!!! :tummenupp :tummenupp Jag läser en del böcker för tillfället för att utvecklas kompetensmässigt vad det gäller mina körfärdigheter. Det kan hända att jag kommer att gå en extra MC kurs oxå, det hade varit en kul grej också tror jag... :)[/QUOTE][/QUOTE]

Åker omkull med hala däck....:va

Riktigt hala däck alltså, temperaturen fanns inte, men skulle vara intressant att veta kvalitén på däcket och vilka ytor däcket hade rullat på. Det ser ju så otroligt lätthänt ut... :va Ju mer jag ser på filmen desto mer inser jag att det måste ha legat något riktigt halt på körbanan och han hade en grym otur att köra just där just då...

Last edited:
OMFG!?? vad ihelvete gör han???

Hehe, kom faktisk på att tänka på den filmen när jag tankade hojen ikväll. Körde över en bensinfläck precis bredvid bensinpumpen, trodde jag, visade sig vara en stor oljepöl när jag trampade i det och det blev halt som en skridskobana. Efter lite provbromsningar verkade det hela lungt och jag körde iväg igen...

Jag antar att killen på filmen måste ha fått något på hjulen.

*/ ?>
Back