Min nya MC + kit (bilder)

Men allså....

Jaja, jag är väl kanske avundsjuk eller nått men vad är grejjen med tre trådar om dagen?

Är det inte lite 2005 med vita ställ?

Kanske, utseendet var inte min högsta prioritet, men helvit ville jag inte bli så det svarta och blåa kompenserade passligt mycket tyckte jag. Men det är lite praktiskt obekvämt med vitt ställ, så på det sättet var det kanske inte så bra. Sedan får jag ju se hur varmt det är, det kan ju hända att man vill ha något ovanpå när det är lite kallare ute och då kanske jag passar på och tar bort lite av den vita färgen för att göra underhållet lite enklare praktiskt sett... Fårse hur stort problem det blir... :gnissla

Snygga grejer, påminner mej om den här killen:

[YOUTUBE-ID]FxbHyEIkgdU[/YOUTUBE-ID]

:)

:D Hoppas att det skiljer sig tillräckligt mycket...! :tummenupp

Tackar!! :) :tummenupp

Last edited:
Köp ett textilställ istället för ytterligare ett skinnställ om du skall åka vår och höst. Det är även skönt att köra med när det regnar lite på väg till jobbet.

Jag använder själv den lösningen

:tummenupp jävlar vad du festade loss!!

Hehe, jo det gjorde jag verkligen...! :) Pengarna var nog viktigt, men det var inte det viktigaste. Det som var avgörande när jag fattade mitt beslut var insikten om möjligheten att uppfylla en dröm som jag haft väldigt länge. Det är något speciellt med en alldeles ny hoj och ett alldeles nytt kit. Jag tror det är värt varje krona... :tummenupp

Kör hårt grabben! Skit i vad alla gnällsossar säger. De jantelagssmittade kråkorna anser att man måste förtjäna rätten att ha ett nyiköpt matchande kit!
Om du lägger ner den är det bara skoj! Jag ska själv dra ett par bromslåsvurpor utanför Mc-varuhuset har Jag tänkt. Specielt om "Kalle Bulten" står brevid med banåkt hallvarssonställ och grymtar.
:tummenupp

Köp ett textilställ istället för ytterligare ett skinnställ om du skall åka vår och höst. Det är även skönt att köra med när det regnar lite på väg till jobbet.

Jag använder själv den lösningen

Tack för tipset! Kan bra hända! Nackdelen med skinn helstället är att det är opraktiskt, inga fickor, det är vitt (vitt syns rättså bra i trafiken, vilket dock är ett plus), blir vått när det regnar, antagligen är det inte så riktigt varmt heller. Så att köpa ett andra mycket mer praktiskt kit är nog ingen dum idé...! :tummenupp

Kör hårt grabben! Skit i vad alla gnällsossar säger. De jantelagssmittade kråkorna anser att man måste förtjäna rätten att ha ett nyiköpt matchande kit!
Om du lägger ner den är det bara skoj! Jag ska själv dra ett par bromslåsvurpor utanför Mc-varuhuset har Jag tänkt. Specielt om "Kalle Bulten" står brevid med banåkt hallvarssonställ och grymtar.
:tummenupp

Hehe... Cool! :yoparty

Last edited:

:) Jag vill absolut inte skryta! Men jag tänkte att på ett hojforum kanske det är kul att kolla på lite bilder över en "Suzuki lösning"... :) :yoparty

Kul att du kunde infria din dröm:tummenupp Kör försiktigt bara. Kombinationen i kittet var skitsnyggt:yoparty Dom som säger något annat är bara avis.

Tack så mycket!!! :tummenupp :tummenupp Jag läser en del böcker för tillfället för att utvecklas kompetensmässigt vad det gäller mina körfärdigheter. Det kan hända att jag kommer att gå en extra MC kurs oxå, det hade varit en kul grej också tror jag... :)

Last edited:
Vitt är bra. Kallt när det är varmt, varmt när det är kallt.

Men UFO-skydd???

:) Jag vill absolut inte skryta! Men jag tänkte att på ett hojforum kanske det är kul att kolla på lite bilder över en "Suzuki lösning"... :) :yoparty

Tack så mycket!!! :tummenupp :tummenupp Jag läser en del böcker för tillfället för att utvecklas kompetensmässigt vad det gäller mina körfärdigheter. Det kan hända att jag kommer att gå en extra MC kurs oxå, det hade varit en kul grej också tror jag... :)

En B&K kurs kan nog va en bra idé om du känner dig osäker!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back