Min nya hoj!

Petrus

Biker sedan 1998
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Freewind 650 Scrambler
Nu har jag precis kommit hem med min nya hoj! ER6´an fick lämna rum för den här skönheten. En Kawasaki ZX10R 2005. Få mil och otroligt välskött. Känns jäkligt kul att vara tillbaka på en sporthoj igen. Hoppas jag hinner få in ett par mil på den innan det är dags att gå i ide. Har även köpt miniblinkers och en styrdämpare är på väg. Tog bara ett par snabba bilder på den, men det kommer bättre bilder sen när jag haft tid att ta ut hojen till någon lite mer bildskön miljö.

2.jpg

1.jpg

Grattis!:tummenupp Ser ut att vara i ett fantastiskt skick och snygg färg:)

gratulerar. är själv hojlös och funderar mycket på vad man ska köpa. den där hade varit jävligt intressant ifall man hade lite bättre ekonomi.

man blir lite avis måste man erkänna..

Jag går oxå och lurar på samma rokard, går och suger på en ny '08 hos stibix. Var mest sugen på en 06-07 för jag gillar utseendet på dom (förmodligen ensam om det?) men dom verkar svåra att få tag på. Jaja schysst bike iallafall:tummenupp

Från Mc-Emanuel? Var där förra veckan och tittade på både den och R1:an isåfall. Finfin! Grattis :tummenupp

Tack tack för dom snälla orden. Är så jäkla glad att jag fick tag i denna hojen. Ser verkligen fram emot att sätta dit ett slip-on på den. Den låter inte illa för att vara original, men det kan bli bättre.

Keewee: Ja, det är den som stod i varberg. Kikade också på R1an.
Sharpedge: Försäkringen går på runt 12.000:- om året i halv/hel på SMC-försäkring för mig.

Din lök :mad: Ska man bli omkörd av dig på rakorna nu då:huvet hoppas det svänger mycket när vi kör tillsammans nästa gång:tummenupp Fin hoj en sån ska jag köpa när jag blir stor:)

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back