Min nya hoj=)

Om någon timma så bär det iväg mot hojen :banana
Hoppas bara vädret håller i sig nu..

Och just nu känns det som att man är Göteborgs lyckligaste kille :banana
Hade inte ens kört moppe med växlar, så det blev några kärringstopp till en början. Men efter 7-8st så gick det klockrent :)

Åhh, vill bara ut och köra köra köra köra köra... Hoppas vädret skärper till sig imorn. Annars lär jag bli Göteborgs mest frusterade :mad:

Vågade inte varva mer än 5000rpm, trots allt första gången jag kör riktig hoj. Blev väl bara 10-15minuters körning. Vågade inte mer utan stället.

Hojåkandet kan bli nya hobbien efter bil-banträffar :Rockbanan
Ska bli förbannat kul att testa på Gelleråsen när man är mer rutinerad. Och framför allt, se vilket som går fortast, 306GTi eller VTR :hoppa

Nu är man bara sååååå :kär

Bjuder på två bilder från "stallet":

1.jpg

2.jpg

Hur breda är dina bakdäck Jeppe? Mina är 180 om jag minns rätt. Är dina bredare eller är det bara synvilla?

Rasorblade skrev:
2188507 Kan inte tänka mig att han har bredare däck.....(det är ju bara en 600) :D

Kan vara så att det är en synvilla då hans hoj är närmare kameran.. Förra ägarn verkar ha burnat en del Jeppe? Inte coolt;)
Man får ju slita ut sidorna innan man burnar upp skiten... Gött att du kan slita ut sidorna själv istället :banana

Rasorblade skrev:
2188507 Kan inte tänka mig att han har bredare däck.....(det är ju bara en 600) :D
Fuck off :gråta

Nähh men.... Va fan va det vi snackade om nu igen?

Just det... Asså, dom ser bara sletna ut, eftersom det är grusväg de sista 500 metrarna :3freak

Jesper Cronelid skrev:
2188524 Fuck off :gråta

Nähh men.... Va fan va det vi snackade om nu igen?

Just det... Asså, dom ser bara sletna ut, eftersom det är grusväg de sista 500 metrarna :3freak

Aahhh just det.. Jag körde ju när det var blött så det syns ju inte lika mycket på min..

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage