Min nya hoj=)

Grattis och lycka till med körningen :) :banana

Gött! Ser ju riktigt skinande ut!

Se nu till att dansa bort regnet också så vi alla får komma ut å åka lite!

Gratulerar

/FÖRGÖRAREN

Gratulerar och lycka till!!
Hoppas inte jag förstör stämmningen, men va får du pröjsa i försäkring? Har för mig hondas sport tvinnar e bra dyra.

Mr_Nilsen skrev:
2182331 Gratulerar och lycka till!!
Hoppas inte jag förstör stämmningen, men va får du pröjsa i försäkring? Har för mig hondas sport tvinnar e bra dyra.

Folksam bar billigast. Hos de får jag betala 12300kr för helförsäkring/år. Dock så får jag ställa av, och då är det bara några hundringar i månaden :)
Honda försäkring genom IF skulle kosta 12800kr, men då var det helårsförsäkring som det inte spelade någon roll på om man ställde av eller ej, premien var densamma ändå.

Skrutten: Där fick Bög-Jeppe ;) :hoppa

Jag faller in i kören, Grattis till köpet och lycka till med kortet.

PS. Enligt säkra kompiskällor drar den bågen soppa som en mindre oljetanker. Det och att avgasrören ständigt var i backen var dock dom enda bristerna enligt honom, jag var påväg att köpa en sådan förra året. DS.

Grattis och lycka till :tummenupp

PS. Har inte stött på någon Twin som är dirket bränslesnål men vad fan det får gå på nöjeskontot :)

Thunder skrev:
2182346 Jag faller in i kören, Grattis till köpet och lycka till med kortet.

PS. Enligt säkra kompiskällor drar den bågen soppa som en mindre oljetanker. Det och att avgasrören ständigt var i backen var dock dom enda bristerna enligt honom, jag var påväg att köpa en sådan förra året. DS.

Har läst en hel del på vtr.nu och den ska tydligen dra 06-1l/mil+ beroende på körning. Helt ok tycker jag..
Dämparna kommer väl att bytas ut till nästa år förhoppningsvis.

Kan ju berätta lite bakgrundsfakta då:

Har länge vart intresserad av hojar men det har liksom aldrig blivit av. Så när kompisen (Jesper Cronelid på forumet) köpte sig en Monster så fick man ju ta sig i kragen.. Här har man gått runt och velat haft en en Monster i många år och så går han och köper en..
Hittade ingen lämplig sådan, men valet föll på en VTR. Mer pulver och hoj till samma pris. Ok, den kanske inte är riktigt lika rolig att svänga med, det märker jag väl, men den är säkert skönare att köra med när man ska någonstans=) Och på försäkringsmässigt var det inga större skillnader..
Ska bli underbart med hoj :)

Grattis!!

Om det inte är slipon på den så måste du sätta på det,man kan inte stänga in det undebara ljudet :mattias

Dom oouilar dessutom utan problem på 3:an :fakta

Hoppsan, det var inte meningen att ge den dålig kritik. Det är väl inte många bågar som man inte kan få i burkarna i marken och inte är dom bränslesnåla om man har lite aktiv körstil.
När jag tittade på att köpa en så var det naturligtvis för att jag tycker det är en bra båge. Men av olika anledningar så valde jag en annan.

Så weeila på av bara den och utnyttja att den går som ett troll på amfetamin :yoparty . Men gör det inte på uppkörningen bara :hihi .

Långa farbron skrev:
2182637 Grattis!!

Om det inte är slipon på den så måste du sätta på det,man kan inte stänga in det undebara ljudet :mattias

Dom oouilar dessutom utan problem på 3:an :fakta

:Rockbanan

Har jag slutat skriva på forumet efter den här veckan så vet ni vad som har hänt.. :död ;)

Najs!

Kuts har den ju också så du behöver ju inte oroa dig för vart du ska göra av plånbok och mobiltelefon! :tummenupp

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna