Min nya hoj =D=D

MXRM

.
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Z750 - 08
Så, vad tycks då? :tungan

EDIT : Nya bilder.. Fick dra ner på kvaliten som fan men bättre än dem förra mobilbilderna iaf =) Tack för alla positiva kommentarer btw.

Bifogat

• DSC04735.JPG
    DSC04735.JPG
    140.9 KB · Visningar: 108
  • DSC04732.JPG
    DSC04732.JPG
    127.4 KB · Visningar: 117
  • DSC04730.JPG
    DSC04730.JPG
    137.7 KB · Visningar: 132
Last edited:
MXRM skrev:
2256470 Är så jävla glad, hämtade nya hojen häromdagen. Den går bra som fan också =D
Hade väl tänkt mig att jag ska fixa en annan bakstänka, blinkers och kanske ett styre och twins lyse..

Så, vad tycks då? :tungan
Grattis :D
Mycket snygg hoj :Bugar Ramla bara inte :fatta!

Själv tycker jag det är lite fööör mkt dekaler, funderar på att ta bort dem över lyskåpan och framstänkan iaf. Den har gått 6 mil nu :yoparty

Faktiskt inte, missade teorin på första försöket vilket var ganska väntat, har ny tid och är ganska säker på att jag klarar det denna gång =) Får väl se om det blir uppkörning på ngn annan ort om det finns dåligt med tider här i sthlm..

nice hoj :)

själv har man nyligen vart o köpt sig en Gsxr-600 :banana
bara o träna så man klarar uppkörningen med den nu bara :rolleyes:

fin hoj och du apriliabröder SKA bomma första teorin :tuttar (jag gjorde det iaf :arsele )

Hoppas du klarar nästa, imorrn ska jag ringa efter återbud, måste ha tidigare tid än 11 juli!

MXRM skrev:
2256470 Så, vad tycks då? :tungan

EDIT : Nya bilder.. Fick dra ner på kvaliten som fan men bättre än dem förra mobilbilderna iaf =) Tack för alla positiva kommentarer btw.
Snygg som få:tummenupp

Keewl..

SM istheshit. Och låt dekaltrimningen sitta på, du vill väl inte att den ska gå långsammare? :va

PS.

Går det att uuuuuuillaaa med den? : :D

Har inte dragit ur den ordentligt eftersom den bara gått ca 10 mil, men gasres ska nog inte vara några problem =)

Passar på att fråga, jag köpte hojen ostrypt (strypt på pappret) helt ny.
Det finns ju en "varvtalsstrypning" på aprilia rs125 som skall gå i någonstans vid 5000-6000 rpm. Finns denna på min hoj med? Jag tycker jag känner av någonform av effektsänkning vid det varvtalet, det känns som om man ligger på det varvtalet i 80-90 så kan minsta lilla motvind sänka hastigheten. Är det bara en redig ketchup effekt eller finns varvtalsstrypningen på min hoj med?

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back