Min "nya" fighter (hagge, kolla hit!)

Nu får det vara NOG (..jaa det får det!) inga fler STRIJTFAJTERS Jag vill ha PLAST!
VI VILL HA PLAST! VI VILL HA PLAST! VI VIL HA PLAST! :rock :öl


..fast du har en jävligt fin hoj Zebban..
 
Som jag ser det så har du två val.

Nr 1 (Som är att föredra.) Sätt dit kåporna igen ditt moppefucko. :fakta
Nr 2 Sätt i alla fall dit ett krosstyre så att det ser lite normalt ut.
 
MrGooFy skrev:
Som jag ser det så har du två val.

Nr 1 (Som är att föredra.) Sätt dit kåporna igen ditt moppefucko. :fakta
Nr 2 Sätt i alla fall dit ett krosstyre så att det ser lite normalt ut.


Håller med lillen! :crash

Varför bara gå halva vägen? Släng på ett kråsstyre (eller kåporna)! Naket är vackert! :rock
 
MrGooFy skrev:
Som jag ser det så har du två val.

Nr 1 (Som är att föredra.) Sätt dit kåporna igen ditt moppefucko. :fakta
Nr 2 Sätt i alla fall dit ett krosstyre så att det ser lite normalt ut.

Jepp..! :fakta

Ett crossstyre är ju ett måste för fasiken
 
Betalar du? Víll inte förstöra min original krona... det är roligt nog ändå och tar 30 minuter att bygga om :fakta

//jaG

Hagster skrev:
Håller med lillen! :crash

Varför bara gå halva vägen? Släng på ett kråsstyre (eller kåporna)! Naket är vackert! :rock
 
Efter en testrunda på 10 mil igår måste jag erkänna att den är väldigt trevlig! :rock
Mycket lättsväng...kanske dags att byta 600-97an? :confused:
 
Zeb_Macahan skrev:
Betalar du? Víll inte förstöra min original krona... det är roligt nog ändå och tar 30 minuter att bygga om :fakta

//jaG

Såja såja :klapparpåhuvudetsmiley, inte bli arg nu vi bara retas. :arsele
 
MrGooFy skrev:
Ska du inte skaffa tungt kort först?? :D

Det kommer på min 20årsdag! :fakta Har inte råd med nån ny hoj ändå nu... Men det känns med lite mer cc och/eller nyare hoj, mycket mer lättsvängt! :bow
Blir förhoppningsvis en grusbushoj eller enduro i vinter... :tummenupp

eus skrev:

:finger :D
 
Emmi skrev:
Det kommer på min 20årsdag! :fakta Har inte råd med nån ny hoj ändå nu... Men det känns med lite mer cc och/eller nyare hoj, mycket mer lättsvängt! :bow
Blir förhoppningsvis en grusbushoj eller enduro i vinter... :tummenupp



:finger :D

Uh? är hayabusan mer lättsvängd än din 600 :va
 
eus skrev:
Uh? är hayabusan mer lättsvängd än din 600 :va

Japp, ganska rejält. Fast å andra sidan är den 6 år nyare också. Mycket smalare över sadeln vilket gör att det är lättare att luta sej och lägga ner. Osså väger den mindre...
 
Emmi skrev:
Japp, ganska rejält. Fast å andra sidan är den 6 år nyare också. Mycket smalare över sadeln vilket gör att det är lättare att luta sej och lägga ner. Osså väger den mindre...

Vad har du nu ätigt för piller med roliga gubbar på? Kan garantera att din gixxer är rätt mycket mer lättsvängd än en busa. När man tänker lättsvängdhet så får du tänka på hjulbasen. Busan har längre hjulbas än en gammelgixxer från 89. Därmed lite svårare att kasta från sida till sida. Sen spelar det ingen roll hur smal sadeln är eller hur ny hojen är.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top