Min nya feta stereo , vad tycker ni???? :)

Ravetrancer skrev:
Måste ju tillägga att det e inte min stereo heller:( Fast jag önskar att det vore.....
Inlägget var menat som ett litet skämt med tanke på vad allt detta kostar så tror jag ingen på SH hade haft råd med det.
Det är ju din stereo.
Erkänn nu.. du bara photoshoppade lite.. :D

Ravetrancer skrev:
Inlägget var menat som ett litet skämt med tanke på vad allt detta kostar så tror jag ingen på SH hade haft råd med det.

Jag tror nog att någon har råd med den.
Minst 1 här på sporthpj är nog miljonär :)

snaijk skrev:
var det någon rövslicks kommentar eller? Kanske bäst lack-stuff men knappast stereo ;)

Ja han har väl det svullna jävla krellsteget och jag tror knappast att han har skit till det och så jävla vanligt är det inte med riktig hifi.

Själv är jag nöjd med mitt 1600watts monoblock och min spl 170 i bilen, det räcker gott och väl

Last edited:
MikkE skrev:
jag har läst om det i HiFi & Musik.. jag har för mig att bara förstärkaren väger typ ett ton eller så. alltså den stora grejjen bakom

Jag är ganska säker på att "den där stora grejen bakom" är nån slags
bas-spruta och inte ngt steg/förstärkare.... stärkaren står väl framför allt skit...

Men det ser väl alla, den där grejen i bakgrunden är ju Ikeas nya designade förvaringslösning "krusbär".

Carcass skrev:
Men det ser väl alla, den där grejen i bakgrunden är ju Ikeas nya designade förvaringslösning "krusbär".
Hahahahaha!
Det där var det roligaste jag läst idag :lol

Tagit kortet på Arken tros?

Om jag inte minns helt fel så lär din sovrumsstereo vara bra mycket vassare än de flestas vanliga...

Martin Logan var det väl bla till den har jag för mig?

blacktriple skrev:
Ganska mäktig, tror nog att EN meter högtalarkabel till den anläggninen kostar mer än vad vanliga människor lägger på hela stereon.

Var på arkens hifimässa i år, där var även puristaudio.. Kablar till en anläggning=300000.....

Fö. hade dom mässans absolut bästa ljud, fastän dom bara var där för att visa upp kablar så fick nog Kenneth Englunds privata anläggning (den dom spelade på alltså) större uppmärksamhet! Bästa jag hört iaf!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT