Min nya älskling!

Fabbe skrev:
2525969 Nu är du ingen man längre :fakta

exat kunde inte säga det bättre :tungan

visst gärna en motard men då på banan där den höra hemma efter att ha provat på motard på bana så insåg man hur jävla meningslöst det är på gata Motardbana då allså

Gottis skrev:
2526540 exat kunde inte säga det bättre :tungan

visst gärna en motard men då på banan där den höra hemma efter att ha provat på motard på bana så insåg man hur jävla meningslöst det är på gata Motardbana då allså

Måste då fråga varför den hör hemma på bana???
hänger de inte lite på hur man använder hojen, min stil av åkning e inte ämnad för bana de kan ja ju säga iaf.
å vill inte på stå att min körning e meningslös för de, isf kör typ hela motard liga helt i onödan :D
haha fan vilka moppe fukkon vi då :huvet :rofl

Skrutten skrev:
2526535 Ja, du kanske skulle prova.. :7peta :D

:va Nu förstår ja dig väldigt dåligt.... :cool:

Last edited:
kesokungen skrev:
2527461 Måste då fråga varför den hör hemma på bana???
hänger de inte lite på hur man använder hojen, min stil av åkning e inte ämnad för bana de kan ja ju säga iaf.
å vill inte på stå att min körning e meningslös för de, isf kör typ hela motard liga helt i onödan :D
haha fan vilka moppe fukkon vi då :huvet :rofl

efter att ha kört motard på gata och sen på bana så inser man verkligen varför en Husaberg är byggd för racing och inte för att slanga mellan två rödljus samma gäller 525 och 570 ktm dom gör sig bäst i bred sladd men det är klart robban på Fastbike och mattias på superbike gottar sig åt allt som går sönder :tungan

Gottis skrev:
2527570 efter att ha kört motard på gata och sen på bana så inser man verkligen varför en Husaberg är byggd för racing och inte för att slanga mellan två rödljus samma gäller 525 och 570 ktm dom gör sig bäst i bred sladd men det är klart robban på Fastbike och mattias på superbike gottar sig åt allt som går sönder :tungan

så med andra ord så är alla som kör cykel modeller som körs på bana ute å åker helt i onödan då :huvet
fan visste att de va nå fel.... :D

kesokungen skrev:
2527612 så med andra ord så är alla som kör cykel modeller som körs på bana ute å åker helt i onödan då :huvet
fan visste att de va nå fel.... :D

den färdiga smeten sa allså bana är grejen för motard och sporthoj = chopper är grejen för gata :D :D

Bifogat

• 20050611(010).jpg
    20050611(010).jpg
    73.5 KB · Visningar: 58
Gottis skrev:
2527818 den färdiga smeten sa allså bana är grejen för motard och sporthoj = chopper är grejen för gata :D :D

:zpy Chopper är för gubbar. Blir nog en sån när jag fyller 60år..:D

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...