Min neon Ninja !

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Ort
SOLNA
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Har nu tagit lite bilder på min hoj när neonljuset är installerat !
Vet inte hur slutresultatet kommer att bli men man får ju ett litet humm
hur det kommer att se ut !!
Har nu satt på alla kåpor(för att se om jag klarade av det)och det gjorde jag MEN fick tokmånga skruvar över :va
Någon som kanske kan hjälpa till i vår när den e lackad å klar ?? :Bugar


http://ninjaz.kicks-ass.net/tokjohan/


// TOK :fyllisar
 
Ja men jäklar. Börjar ju se ut som en jonne igen ju! Hur ska vi göra med neonet. köpa ett till? :confused:
 
Swedie skrev:
Var du full när du tog dem där bilderna? lol.. ser bra ut, verkar det som :)

hmm nej det var jag inte eller lite kanske !!
Svårt att få bra skärpa när man tar bilder i mörkret utan blixt kameran tar ju jä :censored la lång tid på sig !


// TOK :fyllisar
 
TokJohan skrev:
hmm nej det var jag inte eller lite kanske !!
Svårt att få bra skärpa när man tar bilder i mörkret utan blixt kameran tar ju jä :censored la lång tid på sig !

Hört talas om stativ? :gnissla Eftersom inte alla har tillgång till ett sådant kan du ju alltid försöka med en kartong eller nåt att lägga kameran på ska du se att det blir lite mindre "fulla" bilder. :banana :7peta

// Wip
 
Hört talas om stativ? :gnissla Eftersom inte alla har tillgång till ett sådant kan du ju alltid försöka med en kartong eller nåt att lägga kameran på ska du se att det blir lite mindre "fulla" bilder. :banana :7peta

// Wip[/QUOTE]


Hade inte tid gjorde det på lunchen !!


// TOK :fyllisar
 
TokJohan skrev:
Hört talas om stativ? :gnissla Eftersom inte alla har tillgång till ett sådant kan du ju alltid försöka med en kartong eller nåt att lägga kameran på ska du se att det blir lite mindre "fulla" bilder. :banana :7peta

// Wip


Hade inte tid gjorde det på lunchen !!


// TOK :fyllisar[/QUOTE]

Det är bara lilla jag, men det råkade vara så att jag fick ett stativ förra gången jag fyllde år, just för att avhjälpa samma problem... :tomten

// Wip
 
Wip skrev:
Hade inte tid gjorde det på lunchen !!


// TOK :fyllisar

Det är bara lilla jag, men det råkade vara så att jag fick ett stativ förra gången jag fyllde år, just för att avhjälpa samma problem... :tomten

// Wip[/QUOTE]



Bra !! åk upp hit å ta några kort dåraa !!


// TOK :fyllisar
 
Det liknar ju min hoj.... i färgerna.

Aningen suddigt hähä.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top