Min my little pony-CBR är stulen.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jahapp. Idag kom jag hem från Gelleråsen och ser att min fina rosa CBR är borta. Med tunga steg gick jag in, och innanför dörren låg ett brev från polisen att dom har hittat den en knapp mil härifrån. Med vidhängande förare. Den killen berättade för polisen att han lånat den av en Daniel. Så är det såklart.

Nåja, nu står hojen på polisens uppställningsplats och jag kommer inte åt den förrän på måndag. Skit är vad det är. Jag har förarens namn om nån skulle vilja prata med en livs levande hojtjuv. Skicka PM, bara. ;)

Nu har jag en kraschad hoj och en stulen hoj. Åh, livet leker!

Mattias skrev:
2336533 Jahapp. Idag kom jag hem från Gelleråsen och ser att min fina rosa CBR är borta. Med tunga steg gick jag in, och innanför dörren låg ett brev från polisen att dom har hittat sen en knapp mil härifrån. Med vidhängande förare. Den killen berättade för polisen att han lånat den av en Daniel. Så är det såklart.

Nåja, nu står hojen på polisens uppställningsplats och jag kommer inte åt den förrän på måndag. Skit är vad det är. Jag har förarens namn om nån skulle vilja prata med en livs levande hojtjuv. Skicka PM, bara. ;)

Fy fan. :mad: Gött att de tog aset iaf. Vet du skicket på hojen?

Mattias skrev:
2336533 Jahapp. Idag kom jag hem från Gelleråsen och ser att min fina rosa CBR är borta. Med tunga steg gick jag in, och innanför dörren låg ett brev från polisen att dom har hittat sen en knapp mil härifrån. Med vidhängande förare. Den killen berättade för polisen att han lånat den av en Daniel. Så är det såklart.

Lite obehagligt, nån som vet att du varit borta...

X-up skrev:
2336544 Fy fan. :mad: Gött att de tog aset iaf. Vet du skicket på hojen?

Nej, jag har ingen aning. Men den lär ju vara universalnyckelstartbar minst iaf. Säkert kraschad åt alla jävla håll också.

Mattias skrev:
2336577 Nej, jag har ingen aning. Men den lär ju vara universalnyckelstartbar minst iaf. Säkert kraschad åt alla jävla håll också.
It's a Honda. Den överlever.

Bind fast honom vid en gravsten på skogskyrkogården en onsdag kväll så att alla SH-åkare får en chans att uttrycka sitt vrede mot honom. :fatta!

Mattias skrev:
2336533 Jahapp. Idag kom jag hem från Gelleråsen och ser att min fina rosa CBR är borta. Med tunga steg gick jag in, och innanför dörren låg ett brev från polisen att dom har hittat den en knapp mil härifrån. Med vidhängande förare. Den killen berättade för polisen att han lånat den av en Daniel. Så är det såklart.

Satan alltså! Detta land tar verkligen hand om tjuvarna fint...
Brottsoffren slipper få sina grejer eller en ursäkt osv...
Ring mig Mattias när du får nån mörk stund så åker vi och bankar skiten ur fanstyget.

Hehe..underbart att man får namn på idioten också :hihi fick du adress,personnummer också?

Mattias skrev:
2336533 Jahapp. Idag kom jag hem från Gelleråsen och ser att min fina rosa CBR är borta. Med tunga steg gick jag in, och innanför dörren låg ett brev från polisen att dom har hittat den en knapp mil härifrån. Med vidhängande förare. Den killen berättade för polisen att han lånat den av en Daniel. Så är det såklart.

släng upp en bild på hojen! :Bugar

Det är nog en personlig komplott mot dig för vem skulle annrs vilja sno en rosa hoj? :va

Skönt iaf att dom hittade den i körbart skick.
Du får se till och komma på någon träning nu så du får köra lite och bli glad igen. :pannkyss

flipsyde skrev:
2337619 släng upp en bild på hojen! :Bugar

Näasså... Jag trodde att färgsättningen var stöldskydd nog. Dessutom är ju hojen i tryggt förvar hos fabbro polisen, men jag får inte träffa den förrän på måndag.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!