Min motorcykel har blivit antastad, här är bevisen.

Status
Ej öppen för fler svar.

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Styret stod lite åt fel håll och tändstiftsnyckeln var borta när jag kom ut från jobbet häromdagen. Här är orsaken. :tummenupp

http://web.telia.com/~u31918736/2006_10_06_xr600r_antastad.wmv (högerklick -> spara som)
(Och ja, PK:ister, det kunde lika gärna ha varit 15-åriga Thomas som gått i scouterna sen han var 7år.)

Fast det här var väl inget om man jämför med er som blivit av med era hojar, förbannade svin. :tummenner

Bara tanken på sånt ger mig nervsammanbrott... grisar!

Tjet skrev:
2517372 Styret stod lite åt fel håll och tändstiftsnyckeln var borta när jag kom ut från jobbet häromdagen. Här är orsaken. :tummenupp

http://web.telia.com/~u31918736/2006_10_06_xr600r_antastad.wmv (högerklick -> spara som)
(Och ja, PK:ister, det kunde lika gärna ha varit 15-åriga Thomas som gått i scouterna sen han var 7år.)

Fast det här var väl inget om man jämför med er som blivit av med era hojar, förbannade svin. :tummenner

Tjet skrev:
2517372 Styret stod lite åt fel håll och tändstiftsnyckeln var borta när jag kom ut från jobbet häromdagen. Här är orsaken. :tummenupp

Jobbigt med folk som inte kan se skillnad på ditt ock mitt.
Men filmen va ju klockren:yoparty

Fyfan säger jag bara. Lastkajen känner jag igen, har varit där o hämtat/lämnat gods en del ggr. När jag var liten så tänkte man ju inte ens i de banorna, att hoppa upp på någons hoj o rota igenom väskan. Nä kolla upp var de bor, kanske står två (ja2st) husaberg hos dem. Ge dem till mig isåfall

Problemet är att ungar idag (ursvenska som nysvenska) varken lär sig respektera andra människor, unga som gamla, eller vad som är ditt eller mitt!

Delvis för att svensken i allmänhet inte säger ifrån när ungarna lever jävel!!!
Har haft åtskilliga duster med ungarna i mitt kvarter om allt ifrån att sabotera innergården till att börja pilla på min mc när man håller på att tvätta den!

Helt vanliga "Svenska" ungdomars fritidssysselsättning ju:rolleyes:
Finns bara ett bot för dem :kulspruta

Benke skrev:
2517519 Problemet är att ungar idag (ursvenska som nysvenska) varken lär sig respektera andra människor, unga som gamla, eller vad som är ditt eller mitt!

Har haft åtskilliga duster med ungarna i mitt kvarter om allt ifrån att sabotera innergården till att börja pilla på min mc när man håller på att tvätta den!

för det mesta nysvenska kan man ju se på filmen :D

Akta kolla upp vart dom bor, dom skickar hela släkten på dig.

Last edited:
Hade ett gäng japaner på besök på jobbet för ett tag sedan...

När jag sitter och lunchar så ringer sekreteraren:

- Du, det sitter en guling i din bil och det tutar som F-N...

På den tiden hade jag en Opel Speedster, en bil som tydligen föll japanerna på läppen.. De öppnade sonika dörren och satt och provratta lite, sket fullständigt i att larmet tuta o levde om...

Var en väldans bra stämning på mötet på eftermiddagen, eh, not...

Så det e inte bara moppefukkon som inte vet vad som e ditt/mitt, det gäller japaner åsså :P

Benke skrev:
2517519 Problemet är att ungar idag (ursvenska som nysvenska) varken lär sig respektera andra människor, unga som gamla, eller vad som är ditt eller mitt!

:nicka
Prexist. Många yngre (oavsett hudfärg) har aldrig fått en tillsägelse i hela sitt liv. När de för första gången får en tillsägelse är det oftast först i övre tonåren och då av en polis eller dörrvakt. Denna "brist på respekt" blir ofta för mycket för mycket om det sker inför kompisarna och kortslutningen i ynglingahjärnan är ett faktum.

De gamla sura portvaktstanterna borde återinföras, då skulle det vara färdigklottrat, I say! :whip

(Alldeles för generellt, jag vet..)

Tycker jag

/J

Reflektion:

* Kolla på videon = :skrämd

* Åtgärd = :kulspruta :kulspruta :kulspruta :kulspruta :kulspruta

* Polisens reaktion = :va ..... :ajjabajja

* Grannarnas reaktion efter åtgärd = :klappar

Öhum.. Ska sluta vara så fördomsfull nu.... snart.. äh...kanske.. NOWAY!

Sålänge ligisterna inte kan skilja på mitt och ditt så kommer jag vara lika fördomsfull. Hugg av händerna på folk som har klister på fingrarna o "råkar" få med sig saker som inte är deras.. Skiter i vad orsaken är.

* Är det inte mitt, beundrar jag på avstånd eller frågar om lov
* Är det mitt, ge FAN i att pilla på det om jag inte gett min tillåtelse..

Enklare än så kan det inte bli.. Dom som inte förstår.... Lights out :födelseda

Last edited:
Jag är inte rasist..

Men fyfan för dessa invandrarungar, ingen respekt för något/nånting. Kaxiga som fan och tror dom är bäst på allt.

Tråkigt att dom gav sig på din hoj iaf. :(

Du lyckades få till en schysst film iaf. :D

Tjet skrev:

:D :D :yoparty :yoparty Skicka till polisen,, dom försökte ju sno den,,, sätt dit glinen,,,

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret