Min morgon.

Tudor_66 skrev:
Min tjej går upp vid halv fem ca, hon jobbar skift på Volvo. I morse vaknade jag redan vid fyra, vad göra?? Jag gick upp, fixade kaffe och några smörgåsar, väkte sedan min tjej fem minuter före klockan med frukost på sängen. Om hon vart glad och nykär?? kan ni ge er på!!! :banana :banana

Hon såg så pigg och rask ut när hon sedan åkte till jobbet vid halv sex, och det bara för att jag fixade en sådan liten sak.

Det rekomenderas killar.... :D
Toffel :fakta

Få se, min morgon... det här blir förvirrat. Vilken av dem?

Sist jag steg upp var igår morse vid nio, min personliga tid och då i GMT-5. Dessutom med en halvskaplig bakfylla och ett hotellrum att packa ihop innan tolv. Utcheckning och bagage in i förvaring innan jag ramlade iväg ner till en lokal deli för lunch på bacon och pannkakor. Mums!

Lalla runt till 17:30 då jag begav mig till flygplatsen. 20:45 lyfter planet. Sex timmar senare, d v s 03:00 min tid, mellanlandar jag halvannan timme på Island. Sova något? Knappast, sover skitdåligt på plan normalt och nu protesterade bakfyllemagen mot tryckskillnad = magont. Dessutom barrikaderad bakom sovande människor med ett högerben som somnat. Aldrig mer ett bolag med 29-30 tum seat pitch. Jag får inte plats! :huvet

Via Kastrup är jag i Linköping vid 09:00 min personliga tid, d v s efter 24 timmar på språng och vid 15-tiden lokal tid.

Nu har jag fortfarande inte sovit, försöker komma tillbaka till tidszonen med brutalmetoden.

Vilken morgon räknas egentligen? Vilken det än är så har den varit skit!

Tudor_66 skrev:
väkte sedan min tjej fem minuter före klockan med frukost på sängen. Om hon vart glad och nykär?? kan ni ge er på!!! :banana :banana

Det rekomenderas killar.... :D

Ska det tolkas som att vi ska sova med din tjej och ge henne frukost på sängen? :hihi

sitter och funderar på hur min morgon va, kommer inte på så mycket och inser att jag har en minneslucka från att jag gick hemmifrån till att jag kom till jobbet. :D

Snacka om att vara trött på morgonen :)

/Annicka

Laphroaig skrev:
Ska det tolkas som att vi ska sova med din tjej och ge henne frukost på sängen? :hihi

Blir nog ett problem för dig det, min tjej sover inte med pungråttor.... :fatta! :fatta! :fatta!

Ursäkta, kunde inte hålla mig... :hihi

Min far har gett min mor frukost på sängen (Kaffe och två ostmackor) VARJE DAG så länge jag kan komma ihåg. De har varit gifta i 30+ år.

I går morrse: upp 5:30, tåg till Kastrup, flyg till Arlanda.
Köpa SP-1a :tummenupp , köra 65mil till Malmö :död , sova.
En produktiv dag med andra ord :fyllisar

07,38... sparkas dörren upp och ett ill tjut avfyras..... miiiiiiiiieeeee..... in kommer min systerson snart 2 år bubblar fram att det e frukost. Söt som han är, fick jag en god puss oxå.. :pannkyss
Jag var helt död, :3freak somnade nog vid 02,30 i natt efter att ha suttit uppe och pluggat hela natten.
Men vem kan motstå en sån söt parvel som vill leka innan kl ens är 8 på morgonen. Inte jag iallafall!! så det var bara att kliva upp och börja bygga lego efter lite frukost... helt okej morgon för min del alltså!! :banana

Bikerbitch skrev:
Jag vaknade klockan 05.00 och var glad att jag fick vakna upp ännu en morgon och veta att jag hade en hel dag framför mig att förgylla med bra saker. Varje morgon man vaknar och inser att man fick en dag till att leva är en bra dag. Det finns så många som aldrig mer vaknar upp.

Du var mig en possetiv rackare........ :) :tummenupp

TinaTjejen skrev:
..en tabell hon hade och sa bara att jag hade BMI 28 å räknades som överviktig, för man ska helst ha BMI 25.
Jag sa att jag tränat 2-3 ggr i veckan och har verkligen inget stillasittande jobb och uppfattade inte mig själv som "överviktig"...
"Jaha, då är det väl bara muskler då", sa hon skeptiskt.

BMI är bara trams. Skaffa en kaliper om du är nyfiken på att veta hur det egentligen står till.

http://www.bk-sportsmag.se/artiklar/hur_fet_ar_du.htm

Min morgon.... Hemma vid 2:30, ut med skithunden och låta den pissa... Tänkte stilla för mig själv: Gud, vad skönt, nu blir det sovmorgon! med tanke på kissningen...

ICKE!

Vaknade till lukten av kiss som letade sig in i näsan på mig. Tjohej!

Upp, äta frukost, mums!

Sen ut med hundfan direkt igen efter att han ätit, bajs och kiss så det står härliga till.

Sen var jag tvungen att själv gå på tjottan.

Mina mornar består alltså av kiss, bajs, äta, kiss, bajs, äta... Inget ovanligt.

Sitter just nu och är så aptrött så jag önskar att det vore morgon igen... om cirka 1 år eller så.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8