Min moddade GSXR

jojje666 skrev:
Ser ut som en galen krasch tut att du klarade dig.

Men för helskotta mannen, så den ser ut! Du ska nog tacka din lyckliga stjärna för att du överlevde, av hojens skick att döma hade du lika gärna kunna bli en i sommarens tråkiga statistik.
Och halvförsäkrat dessutom, jag lider med dig på alla plan!

Buäää ser inte kul ut. Jag snackade lite Rickard för nån dag sen och frågade lite. Men det ser ju alltid värre ut på bild! Hoppas det går bra med foten framförallt. Jag har förstått att rehab tar ett jävla tag... Om du undrar vem jag är förresten så kan jag säga att jag är en gammal granne till familjen Sindt.

Jag hade nog inte känt mig så ruskigt sugen att börja plocka benbitar ur den där. Sälj den till NTF att användas som varnande exempel!

I övrigt hoppas jag att du rullstolsrejsar mycket. Om jag inte hade varit i Borås för tillfället hade jag lånat en wheeliechair och rejsat ikapp.

Den där byggsatsen måste kommit i ett stort Kinderägg... Synd att delarna verkar fraktskadade. Vad gjorde du med all choklad?

Macho Woman skrev:
I övrigt hoppas jag att du rullstolsrejsar mycket. Om jag inte hade varit i Borås för tillfället hade jag lånat en wheeliechair och rejsat ikapp.

Finns ju bara såna där jävlar som är mästare på rullstolar på det här bygget, jag blir ifrånkörd som fan av dem. Dessutom har de feta rullstolar där allt är kolfiber och sånt tufft medan jag får stå ut med en gammal jävla 90-talsstol.

Ingen jävla ordning alls! :mad:

Jag försökte verkligen titta på dina bilder men fastnade för festbilderna från Jennie istället.

Du får inte slarva med servicen så där.

Iceman1975 skrev:
oj,oj,oj..

Har nått klarat sig?

Hur länge kommer du behöva åka den nuvarnade tvåhjulingen då?

/Lännström

Rullstolen har fyra hjul eller två hjul + två stödhjul eller något...
Lätt att få upp på bakhjulen. :hihi

streetfighter1 skrev:
Rullstolen har fyra hjul eller två hjul + två stödhjul eller något...
Lätt att få upp på bakhjulen. :hihi

Jag har en tung jävla skitstol! Inte alls nått skoj att leka med. Jag vill ju ha en sån där kolfibersmyckad sak som man kan dansa med.

Blysläde * 10.

Sego, ditt lås ligger mellan räckena och skräpar. Ska jag plocka upp det nästa gång jag åker förbi? För övrigt höll jag på att hamna där idag, i DITT mitträcke alltså, då en taxichaffis valde att byta fil utan att varken k olla i sin sidospelgel eller orkade vrida på sitt dumma huvud. Jag väntade till nästa rödljus och berättade vänligen men bestämt att han borde se sig om lite bättre eller byta yrke, typ.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard