min mobrors hojj är den fet?

Den knäcker!!!! Så jävla sinnessjukt snygg chopper...!!!!! :fakta

Harcore Choppers som byggs av tysken Marcus Walz är de absolut grymmaste hojar som finns, alla kategorier..!!
Skulle oxå skryta om nån jag kände hade köpt en Hardcore!!!!

Att dom inte är så snabba runt Ringen kan väl dom flesta räkna ut med arslet, men det är jävligt fjantigt att tjafsa med killen om att han lagt upp bilderna på sporthoj... Jävla losers!!!!

Kolla in lite fler grymma byggen, länk till Hardcore: http://www.walz-hardcore-cycles.com/englisch/bikeshow.htm

Jo din morbrors hoj är cool, hoppas han lackar om tanken bara.

Själv hade jag dock aldrig laggt 475.000 på en sådan hoj även om jag var snuskigt rik.

Hade klart valt den före en Goldwing :hihi

Inskränkthet.com....sh i ett nötskal. vidgade vyer är av ondo....

waltz är en hojbyggare av hög rang, världsartist.... hur många av er som klagar på alla möjliga hojar som inte är sk sporthoj, kan ens byta olja själv..?
Trött hjärnor... :pannkyss

Nja det är jus skillnad på "fet" och lardass.

Jag har ändrat mig lite om glidare och kan faktiskt tycka att en del är riktigt läckra. Den här är definitivt fet :tummenupp

DOCK så går ALLTID glidare (eller andra motoriserade tvåhjulingar) med fransar och dylikt fanstyg fetbort!

Är det intelite risky att drivremmen är så synlig. Komma åt den med benet :3freak

Gabor skrev:
2097221 Inskränkthet.com....sh i ett nötskal. vidgade vyer är av ondo....

waltz är en hojbyggare av hög rang, världsartist.... hur många av er som klagar på alla möjliga hojar som inte är sk sporthoj, kan ens byta olja själv..?
Trött hjärnor... :pannkyss

Right on :yoparty

En hoj från Marcus Walz, respekt! :Bugar

Hardcore Cycles kan verkligen bygga hojar, kul att någon i Europa ger de bästa Amerikanska chopperbyggarna en rejäl match.

Att Marcus Walz dessutom har den goda smaken att köra Ducati 999 gör inte saken sämre...

Back