Min mamma säger

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm=Täby
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
Att vi killar bara mognar tills vi fyller 7 & sen växer vi bara. Är det så?

Iof så gillar jag ju leksaker men dom har blivit fan så mycket dyrare när man blivit lite äldre :rolleyes:
 
BadToy skrev:
Att vi killar bara mognar tills vi fyller 7 & sen växer vi bara. Är det så?

Iof så gillar jag ju leksaker men dom har blivit fan så mycket dyrare när man blivit lite äldre :rolleyes:

Du har aldrig funderat på varför du har en sambo som jobbar med barn? :D
 
Nej det är inte så generellt men i ditt fall kan du skylla på morsan. :)
 
BadToy skrev:
Att vi killar bara mognar tills vi fyller 7 & sen växer vi bara. Är det så?

Iof så gillar jag ju leksaker men dom har blivit fan så mycket dyrare när man blivit lite äldre :rolleyes:

Nej, de e fel vi mognar till vi fyller femton. Efter de så är våra krav på livet endast att åka motorcyckel på bakhjulet och dricka öl :tummenupp (dock inte samtidigt)

Detta påstående har kommer från två oberoende kvinnliga källor i min närhet.
 
BadToy skrev:
Att vi killar bara mognar tills vi fyller 7 & sen växer vi bara. Är det så?

Iof så gillar jag ju leksaker men dom har blivit fan så mycket dyrare när man blivit lite äldre :rolleyes:

Klart som fan att det är så...!!! :fakta

Nu har jag ju själv en "leksak" som kostar en massa pengar... men den slår ändå inte min sambos alla jävla leksaker som kommer o går.

Är det inte det ena så är det det andra...radiostyrda bilar o flygplan o playstation o helikoptersimulator (för att kunna köpa en radiostyrd sådan) o dataspel o båt o fiskeprylar o..ja..jag vet inte allt. :rolleyes:

Han kommer aldrig att bli stor... och så ÄR det..!! Han får snyta sig själv o torka sig i arslet...men sen är det jag som är "mamma" för övrigt. :brinnerup

Fast han är såklart bra på en massa saker..!! :kär

//MadH
 
Min mamma är för övrigt oskuld!
Det är jag övertygad om!

Har'la hört talas om jungfrufödsel? :rolleyes:
 
Mark skrev:
Min mamma är för övrigt oskuld!
Det är jag övertygad om!

Har'la hört talas om jungfrufödsel? :rolleyes:

klart hon e oskuld. Allas mammor e oskuld!

Jag kom iaf med storken, det e jag säker på!
 
RoLLER skrev:
klart hon e oskuld. Allas mammor e oskuld!

Jag kom iaf med storken, det e jag säker på!

du Roller, sätt dig ner. Jag har en sak att berätta för dig.

Jag har starka själ att tro att just din mamma inte är oskuld. Mer säger jag. Har lovat din mamma att ingenting säga nämligen serru. :rolleyes:

märkligt att folk vill ha med mammor och göra eg. Ingen av dom verkar ju släppa till...och det är ju det enda vi vill göra med dom?! moment 22 eller nåt...
 
Långa farbron skrev:
Skall jag...... sa jag att min storebror är jätte jätte stark och kallas för Dräparn ????
:rolleyes:
Din mamma sade det till mig när hon visade fotona på dig och din bror. Jag kommer bara inte ihåg vem den tredje var :va
 

Bifogat

  • monkeys.jpg
    monkeys.jpg
    58.7 KB · Visningar: 52
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top