min lyckodag

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Tänkte fara å byta däck idag, rullar ut hojen ur garaget, ställer upp den på stödet går å hämtar hjälmen, vänder mig om och ser hur den långsamt men säkert faller mot marken :rofl ställer upp den och märker att det inte hänt nånting sen då jag försöker svänga så inser jag att styrdämparen blev sned som satan :D så att det inte går att svänga åt höger!!! :tummenupp sen tappade jag skruven till säkringsboxen också!! :hihi Sen då jag ska lägga i friläget så går växelspaken av!!! :tummenupp avslutar det hela med att köra tillbaks till byn i arg som satan och blir då stannad och får böta 600kr för bältet :D :banana :tummenupp :) :rofl

Man kan helt enkelt säga att jag blivit frälst, jag vet nu att gud finns och han hatar mig, han hatar mig mer än nånting annat. Eller har ni nån annan förklaring?

Snacka om otur :död

Jag kan inte låta bli att sitta och skratta, du hade formulerat det ganska roligt med alla smileys och allt. Ta inte illa upp nu bara, jag skrattar inte åt dej utan med dej :tummenupp

honkiie skrev:
Tänkte fara å byta däck idag, ...QUOTE]

Se det från den ljusa sidan... idag så kanske en bilist hade kör ut framför dig och en kaval av trä hade varit på väg.... men nu lever du.......

skönt att se någon med otur som tar det lite med glimten i ögat(eller är du i chock)...normalt brukar dessa trådar heta " FAN!!! HEL¤"Vetas j*vla skit h**A!!!!!" eller nått sånt... och innehålla många " :mad: :finger"

Jag märker att du har läst Bikerbitchs positiv-livsinställnings-trådar aldeles för många gånger!!!

Gör om gör rätt! alltså, det är gif-bilderna med mycket rött i du ska använda

Ingel skrev:
Jag märker att du har läst Bikerbitchs positiv-livsinställnings-trådar aldeles för många gånger!!!

Gör om gör rätt! alltså, det är gif-bilderna med mycket rött i du ska använda

vafalls, bra att man kan vara till någon nytta ju :rock
Honkiie; Surt som fan du!

Stackare!! *klappa om*

Ditt inlägg var roligt att läsa iaf, blev roligt ironiskt med smileys'n! :nicka

Hade jag varit du hade jag stampat min lilla 35'a i backen några gånger och vrålat "jävla-helvetes-fans-skit-helvetes-jävla-faaans-balla!" för allt vad lungorna höll... :D

det hade säkert kommit ut några mindre fina könsord oxå.. :lol

hoppas att det ordnar sig iaf!

och att du snart kan köra igen..

Och du, det ÄR ingen myt, allt jävla helvete kommer på en gång! :brinnerup

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8