Min ljuddämpare HIT or SHIT

Koffe

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
ARRITTOR
Last edited:
Koffe skrev:
2072591 bilderna fixade
Såg bra ut.Törs man fråga om ljudnivån... :D
Har själv en V&H dämpare som jag funderar på att kapa.. Är redan tom inuti så nivån är hög redan nu o värre lär det väl bli.. :)

inte då förbannat mycket högre, men dovare o sen skjuter den lite mer vid motorbroms, jag e helnöjd med ljud o utseende

Koffe skrev:
2072620 inte då förbannat mycket högre, men dovare o sen skjuter den lite mer vid motorbroms, jag e helnöjd med ljud o utseende

En sak jag reagerar på (annars fin bike) skulle aldrig ställa min motorcykel på en matta som inte är äkta(handsydd):3freak

Mr Helmut skrev:
2072625 En sak jag reagerar på (annars fin bike) skulle aldrig ställa min motorcykel på en matta som inte är äkta(handsydd):3freak
Håller med fullständigt! Gillar du inte din hoj eller? :va

När någon gjort nåt jag inte tycker är snyggt så brukar jag hålla det för mig själv. Såvida man inte ber om en uppriktig åsikt. Vilket du nu gjorde, och då måste jag säga att det i mina ögon inte var snyggt. Tyvärr. Men huvudsaken är väl ändå att man själv är nöjd med sina prylar.

haha detta är vinterförvaringen, förråd som är ihopbyggt med garage som farsan o jag byggt, han är lite pedant o ville inte ha däck/oljemärken på KLINKERSEN i förrådet :va

Koffe skrev:
2072579 Satt en acrapovicdämpare som tyvär var lite bulig och såg allmänt sliten ut så jag kapade av den, tycker det ser snyggt ut att den linear upp med bakskärmen

sitter även kolfiberframskärm samt stålomspunna bromsslangar och annan undertal

Komentera gärna

]

Ett utmärkt resultat som du bör vara mycket nöjd med. De som säger annat är sannolikt bara avundsjuka. Har inga bulor på yoshisystemet som motiverar avkortning, men visst har tanken funnits.

Last edited:
nej det kanske känns lite omotiverat att sätta kapen i en fullt fungerande dämpare :hihi

tack för komentarerna

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back