dMaN24
En sån där utlänning..
Jupp. Som dom säger: Inte frågan om OM, utan NÄR man klotar.
För min del, så är det relativt pinsamt.
Men liksamma fortfarande smärtsamt.
Vi körde sista flyttlasset ut till nya stället förra söndagen.
Polaren + flickvän i en liten skåpis, och jag efter på hans hoj. (en Virago, dvs ingen sporthoj. Hata mig inte.
)
Hur som haver. Jag kommer in i sista rondellen på vägen ut till nya stället, och funderar i största allmänhet på livets stora mening osv.
På väg ut ur rondellen, så gaasar jag på upp i dödsfarliga 35-40km/h då det bara smäller till och jag flyger.
Visar sig att jag tagit svängen lite för snävt och slagit i vänster fotpinne i trottoarkanten till gångbanan.
Resultatet?
Blåmärke på vänster höft/lår stort som sydafrika (kan fortfarande inte sova på vänster sida)
Vänster knä värker som jagvetintevad. (Haltar som Otto Flick i 'Allo Allo)
Skrapsår på vänster armbåge, vänster fotknöl och höger knä. Fotknölen är värst då det skaver mot skon när jag går.
En veckas sjukskrivning.
Knäurur:
HellMut:
Blehw-mehr-keeh. (Direktlänkar inte då alla kanske inte vill se hårigt ben)
http://2.bp.blogspot.com/_70W9FVW5s.../wkpRKBIVPfg/s1600/image-upload-12-783976.jpg
MEN.. Jag ska baske mig upp på hoj och åka igen.
Kör försiktigt. Det är dom klantiga sakerna som gör ont.
För min del, så är det relativt pinsamt.

Vi körde sista flyttlasset ut till nya stället förra söndagen.
Polaren + flickvän i en liten skåpis, och jag efter på hans hoj. (en Virago, dvs ingen sporthoj. Hata mig inte.

Hur som haver. Jag kommer in i sista rondellen på vägen ut till nya stället, och funderar i största allmänhet på livets stora mening osv.
På väg ut ur rondellen, så gaasar jag på upp i dödsfarliga 35-40km/h då det bara smäller till och jag flyger.
Visar sig att jag tagit svängen lite för snävt och slagit i vänster fotpinne i trottoarkanten till gångbanan.
Resultatet?
Blåmärke på vänster höft/lår stort som sydafrika (kan fortfarande inte sova på vänster sida)
Vänster knä värker som jagvetintevad. (Haltar som Otto Flick i 'Allo Allo)
Skrapsår på vänster armbåge, vänster fotknöl och höger knä. Fotknölen är värst då det skaver mot skon när jag går.
En veckas sjukskrivning.

Knäurur:

HellMut:

Blehw-mehr-keeh. (Direktlänkar inte då alla kanske inte vill se hårigt ben)

http://2.bp.blogspot.com/_70W9FVW5s.../wkpRKBIVPfg/s1600/image-upload-12-783976.jpg
MEN.. Jag ska baske mig upp på hoj och åka igen.
Kör försiktigt. Det är dom klantiga sakerna som gör ont.