Min lilla turne till Sviestad/Åsen

Hähä, har dieselmaffian varit ute och testat racerhojar nu!!? :)

Hur går Skatungen förresten? Blev det nån fjutt på den efter att avgasportsproblemet lokaliserats?

Chris Ash skrev:
Hähä, har dieselmaffian varit ute och testat racerhojar nu!!? :)

Hur går Skatungen förresten? Blev det nån fjutt på den efter att avgasportsproblemet lokaliserats?

Oscar & Jorpes går under benämmningen svartfötter :mad:

Tänk om valmers får reda på att dom testat blåryk och dessutom tyckte att det va kul, f-n Nordgren kommer att jubla :gnissla

GSXR1100R skrev:
Oscar & Jorpes går under benämmningen svartfötter :mad:

Tänk om valmers får reda på att dom testat blåryk och dessutom tyckte att det va kul, f-n Nordgren kommer att jubla :gnissla

Och när ska du testa racer då? Det har snackats och snackats ett tag nu..... :gnissla

Chris Ash skrev:
Du är betrodd med min Yamaha, en träning kostar 35000, sen får du behålla den efteråt som bonus..... :)
Ja du ser ju själv att jag inte är betrodd, jag som nästan aldrig har kört omkull...

Chris Ash skrev:
Ska du till Knudan den 3:e kan jag ta med den för allmän provkörning...... :tummenupp
Låter som en deal, dessutom får vi ju 4 pass denna gång, vill du prova Missilen.

:banana

GSXR1100R skrev:
Låter som en deal, dessutom får vi ju 4 pass denna gång, vill du prova Missilen.

:banana

Tja varför inte....

Då tar jag med Yamman då, om fler vill prova så går det bra den 3:e Augusti under devisen "you break you buy" såklart.

Chris Ash skrev:
Tja varför inte....

Då tar jag med Yamman då, om fler vill prova så går det bra den 3:e Augusti under devisen "you break you buy" såklart.
OK :tummenupp

Tar emot att säga, men det var faktiskt ¨ganska¨ kul att köra tvitakt!
Vågade inte riktigt köra fort in i kurvorna (I break I pay), men det går nog att köra jäkligt fort. Hård som fan var den också! Vet inte hur många gånger fötterna åkte av fotpinnarna i snabbhögern innan Ejes... :mad:
Har nu fått lite ågren över vad man ska köra nästa år... :huvet

tack som tusan offknuff för provturen och SORRY TEDDY FÖR ATT JAG KÖRDE OM DIG! :D

/oscar

Där slog ni huvudet på spiken! Det bästa med träningar är racingen med bussarna på vägen hem. Tyvärr, har jag aldrig kommit upp i skåningarnas nivå och börjat kasta mat på mina motståndare, men jag har i alla fall moonat Swedie genom att hänga ut arslet ur sidorutan någonstans på E4:an. :arsele :D

OSCAR!!! Om du fortsätter att köra tvitakt så blir du snart utesluten ur team Facial!! :D

Macho Woman skrev:
Där slog ni huvudet på spiken! Det bästa med träningar är racingen med bussarna på vägen hem. Tyvärr, har jag aldrig kommit upp i skåningarnas nivå och börjat kasta mat på mina motståndare, men jag har i alla fall moonat Swedie genom att hänga ut arslet ur sidorutan någonstans på E4:an. :arsele :D
Streama långtradare som Jorpes gör är numera passe, matkrig och fulträngning är nyckelorden i The Home Race :tummenupp

Jag tycker det är hög tid att vi tar en diskussion om dagens ungdom. Redan i det antika Grekland förfasades Platon och än idag gör man det. De lyssnar på Hipphåpp, kör för fort, bromsar för sent och visar ingen respekt för äldre.

Och du, Oscar. Jag förstår inte vad du pratar om.

Edit.
Vänta bara till jag skruvat isär Skatungen, jag ska nog hitta något fel. Undrar om jag kanske råkade montera det där limmade bromshandtaget? Ja, så kanske det var!

Last edited:
oFFkeFF skrev:
Ähh, du får väl testa nästa gång istället ;)

Okej om du tar bort detta inlägg snabbt som faaan så... Kan väl tänka mig att testa någongång..

*/ ?>
Back