Min LG-tv är STENDÖD!!?!

Lg har haft problem med strömbrytarna till sin apparater, har haft det felet på min tv och fått tvn utbytt ett par gånger som ny. Nu efter två år så har jag samma fel igen men nu skruvade jag själv upp tvn och pratade med strömbrytaren varpå tvn åter fungerar.

Testat :borra?

Nä seriöst, prova att banka på den, funkar förvånansvärt ofta.

I would! Fast det finns två problem.
1 - Den är inhandlad hos OnOff....:brinnerup
2 - Kvittot är borta, och kopia går ej att få (för att reklamera hos LG) då den är inhandlad hos OnOff.:brinnerup

står inte datum på serienumret på baksidan?

Tack för alla bra tips! Ska ha det i åtanke nästa gång min TV går sönder..
Nästa gång skriver jag för att när jag bar ner TV från väggen och skulle börja skruva upp baken så uppmärksammade jag en "huvudströmbrytare" på baksidan som jag inte visste fanns. Behöver jag säga mer?? Tjejen hade tydligen stängt av den den vägen innan vi gick och la oss..... :glömdet

varför i hela fridens namn köper man en LG-tv undrar ju jag då som givetvis har en fungerande Samsung!

För att min Samsung pajade.

I would! Fast det finns två problem.
1 - Den är inhandlad hos OnOff....:brinnerup
2 - Kvittot är borta, och kopia går ej att få (för att reklamera hos LG) då den är inhandlad hos OnOff.:brinnerup

Då förstår jag. Hade det "bara" vart problem nr 1 så hade de gått men eftersom Expert använder sig av annan programvara så kommer de inte gå nej=/

Tack för alla bra tips! Ska ha det i åtanke nästa gång min TV går sönder..
Nästa gång skriver jag för att när jag bar ner TV från väggen och skulle börja skruva upp baken så uppmärksammade jag en "huvudströmbrytare" på baksidan som jag inte visste fanns. Behöver jag säga mer?? Tjejen hade tydligen stängt av den den vägen innan vi gick och la oss..... :glömdet

Hahahahaha!

Tur att det var ett billigt fel då :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP