Wheeliegirl skrev:Men söt-killen då, haha
Å du e singel?? hmm..![]()
![]()
Men du har rätt...jag har faktiskt inga bilder på mig när jag kör min KTM.....
bara på enHusaberg....![]()
på en HUSA..?????
f'låt ska inte spamma mer...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wheeliegirl skrev:Men söt-killen då, haha
Å du e singel?? hmm..![]()
![]()
Men du har rätt...jag har faktiskt inga bilder på mig när jag kör min KTM.....
bara på enHusaberg....![]()

Wheeliegirl skrev:Men söt-killen då, haha
Å du e singel?? hmm..![]()
![]()
Men du har rätt...jag har faktiskt inga bilder på mig när jag kör min KTM.....
bara på enHusaberg....![]()
Tom Byron skrev:Du e med på film då du åker KTM ivf på rörken![]()

Wheeliegirl skrev:Men söt-killen då, haha
Å du e singel?? hmm..![]()
![]()
Men du har rätt...jag har faktiskt inga bilder på mig när jag kör min KTM.....
bara på enHusaberg....![]()

Tom Byron skrev:Vart e den därsöta
tjejen som brukar köra den därhojen då? Inte med på någon bild ju
![]()
![]()
Wheeliegirl skrev:Jag står mest i depån och skriver "roliga" meddelanden till förarna!(kass kvalitet på bilden, men iaf...)

Ghost skrev:Oh oh oh, sånna meddelanden vill jag oxå ha!!![]()
![]()
![]()
Wheeliegirl skrev:Min hoj i nya kläder!!Ny KTM replica plast, ny supermoto framskärm, BOS helsystem och Diamond lyse...
Den e inte riktigt klar ännu....väntar på svarta fälgar och sen blir det lite andra moddar oxå....
Vad tycks? Några tips nån kanske?![]()
Honung skrev:Snyggtmin ser snart likadan ut men med orginal orange vingar men det får vänta till snön behagar att smälta,Var har du fått tag på dekalerna?
Wheeliegirl skrev:Om det är dekalerna på tanken du tänker på, så är det original KTM replica kylarvingar.....Men dekalerna är överlackade (original) så dom går inte att ta bort.....
(om du fattar min kvinnliga beskrivning! haha Man e ju inte mer än tjej när allt kommer till kritan! ;-) )
Dom andra e från mina sponsorer....![]()
förklarar bra ibland, ok man måste alltså tjacka nya vingar men vad kostade de och var får man tag på sånna? Har inte sett några i Sverige. Du kanske vet någon sajt där man kan beställa ypvs skrev:Jag köpte dem via en KTM handlare så de borde gå att få tag på även från sverige...
De var för övrigt löjligt billiga. 75 euro tror jag vi pröjsade för båda och då är de som sagt klarlackade över dekalerna...
Framskärmen är after-market...
Daniel...
Wheeliegirl skrev:Om det är dekalerna på tanken du tänker på, så är det original KTM replica kylarvingar.....Men dekalerna är överlackade (original) så dom går inte att ta bort.....
Men Replicans kylarvingar är ju i ett stycke! En tankdummy med kylarvingar i ett och är dessutom helt i kolfiber. Kostar över 5 lök här hemma.... Vad menar ni för replica?Ebbe skrev:![]()
Men Replicans kylarvingar är ju i ett stycke! En tankdummy med kylarvingar i ett och är dessutom helt i kolfiber. Kostar över 5 lök här hemma.... Vad menar ni för replica?
Tror nog hon menar en 660, vilken går och ser ut som en replica om man har en 625-02 
Holy Rider skrev:Det undrar jag oxåTror nog hon menar en 660, vilken går och ser ut som en replica om man har en 625-02
![]()
Ebbe skrev:![]()
Men Replicans kylarvingar är ju i ett stycke! En tankdummy med kylarvingar i ett och är dessutom helt i kolfiber. Kostar över 5 lök här hemma.... Vad menar ni för replica?
!
Wheeliegirl skrev:Äh, j-vla messerschmitter!!Du fattar eg ju exakt vad jag menar!
!
![]()
Naturligvis INTE själva 660replica-tanken utan en "replica" (=kopia) av utseendet!! =lösa kylarvingar i samma utseende som Replican
Det ser du väl på bilderna att det INTE är en tank i ett stycke i kolfiber? :kocko Capish?![]()
Säg till om du behöver en bättre mer ingående förklaring, så kan vi ta det via pm eller nåt!![]()
Honung skrev:Ja ja skit i han, snygga är de i alla fall ska försöka att leta rätt på ett par![]()
Wheeliegirl skrev:Äh, j-vla messerschmitter!!Du fattar eg ju exakt vad jag menar!
!
![]()
Naturligvis INTE själva 660replica-tanken utan en "replica" (=kopia) av utseendet!! =lösa kylarvingar i samma utseende som Replican
Det ser du väl på bilderna att det INTE är en tank i ett stycke i kolfiber? :kocko Capish?![]()
Säg till om du behöver en bättre mer ingående förklaring, så kan vi ta det via pm eller nåt!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |